Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jindřiška
dc.contributor.authorSteinbachová, Linda
dc.date.accessioned2022-03-08T13:29:12Z
dc.date.available2022-03-08T13:29:12Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37628
dc.description.abstractCílem předložené diplomové práce bylo posouzení úlohy managementu podniku řídit podnik na základě objektivních dat a informací. To může sloužit zároveň i ke zpětnému ovlivňování těchto dat. Proto na základě materiálů určených pro výuku managementu byla provedena analýza momentů, kdy se nabízí vyšší riziko informačního šumu, entropie. Teoretická část se věnuje běžně používaným účetním a finančním postupům a pojmu kreativního účetnictví, které může napomoci společnostem vykázat hodnoty do určité míry zkreslené. V praktické části byla provedena finanční analýza aktuální situace ve společnosti. V další části bylo analyzováno možné ovlivnění výsledků prostřednictvím kreativního účetnictví. Nejprve jsem aplikovala legální metodu z kreativního účetnictví a zhodnotila jsem finanční zdraví společnosti. Byly kapitalizovány úroky z úvěru a upravila jsem výši zkreslených nákladů za pohonné hmoty. V další části jsem aplikovala i nelegální způsoby z kreativního účetnictví, které hraničí s morální odpovědností. Při úpravách účetních výkazů jsem použila kapitalizaci úroků z úvěru, úpravu výši zkreslených nákladů za pohonné hmoty, dále pak fakturu za služby v příštím období a vystavení fiktivní faktury, tedy postupy, které se v praxi bohužel vyskytují.cze
dc.format72 s. (102 598 znaků)
dc.format72 s. (102 598 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlogistická společnostcze
dc.subjectfinanční výkazycze
dc.subjectfinanční výkaznictvícze
dc.subjectkreativní účetnictvícze
dc.subjectlogistics companyeng
dc.subjectfinancial statementseng
dc.subjectfinancial reportingeng
dc.subjectcreative accountingeng
dc.titleMožnosti ovlivňování účetních dat a informací z hlediska managementucze
dc.title.alternativePossibilities of influencing accounting data and information in terms of managementeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44348
dc.description.abstract-translatedGoal of this disertation was to analyze possibilities how to influence accounting data and information in light of management. The theoretical part starts with the accounting description. Next is the creative accounting and its effect on business analyzed. In the last part are financial statements and their cohesion analyzed. In the empirical part you learn about Louis a. s. company and its situation between the years 2008 and 2015. I analyzed possible effect on the results, when the creative accounting is used. The creative accounting was applied in the company during the year 2013. The goal was to maximalize the profit (This year ended the company with a big loss of 32.534.000 CZK.). For financial statement conversion I used an interest on the loan capitalization, an issue a fictional invoice, a bill of services for next period and a distorted cost of fuel comparison .eng
dc.date.accepted2018-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam