Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorDavidová, Monika
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:20Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:20Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37707
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části práce je vymezen vznik obchodu, jeho členění funkce a specifika. Následující kapitola popisuje marketingovou komunikaci, která je členěna do 5 ti hlavních kategorií - reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations a direct marketing. Literární rešerši uzavírá kapitola marketingový výzkum, která je věnována metodám použitým v praktické části práce. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podpory prodeje zaměřené na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce a návrh doporučení pro zlepšení podpory prodeje. Pro účely práce byla vybrána maloobchodní jednotka Penny Market ve Veselí nad Lužnicí, kde bylo realizováno dotazníkové šetření se spotřebiteli a individuální hloubkový rozhovor s vedoucí prodejny. Na základě získaných informací byly vyhodnoceny výsledky a uvedeny návrhy pro zlepšení podpory prodeje v této konkrétní prodejně.cze
dc.format78 s. (112 99 znaků)
dc.format78 s. (112 99 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmaloobchodní jednotkacze
dc.subjecttradeeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectretail uniteng
dc.titlePodpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotcecze
dc.title.alternativeSales promotion focused on consumers in a selected retail uniteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50043
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focusing on the sales promotion at a selected retail unit. The theoretical part of this work focuses on history of trade, its diversification, functions and specifics. The following chapter describes marketing communications and is split into 5 different categories advertisement, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The literary recherche concludes with a chapter about marketing research, which is focused on methods used in practical part of the work. The purpose of this thesis is to evaluate sales promotion focused on consumers in a selected retail unit and to bring proposals for development of sales promotion. For the purposes of the work, Penny Market in Veseli nad Luznici have been chosen, where surveys and one-on-one in-depth interview with the manager of the store have been carried out. Based on the results from processing collected data, recommendations to improve development in the selected store are proposed.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam