Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorNovotná, Jana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:30:22Z
dc.date.available2022-03-08T13:30:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37709
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na zjištění současného stavu řízení a organizace cestovního ruchu na území Jihočeského kraje a na zjištění aktuální nabídky produktů cestovního ruchu v kontextu s rozvojem destinačních managementů a marketingu. Teoretická část vymezuje použitou teorii, vztahující se k řešenému tématu. Primární data byla získána z řízených rozhovorů vedených s produktovými manažery jihočeských turistických oblastí a dále z rozhovoru s ředitelem Jihočeské centrály cestovního ruchu. Sekundární data byla čerpána z webových stránek jednotlivých turistických oblastí, dále z webu www.jiznicechy.cz a z mnoha prospektů. V praktické části byla organizace řízení cestovního ruchu aplikovaná v České republice komparována s organizací ve vybraných zahraničních destinacích. Stejně jako zde byla provedena analýza jednotlivých turistických oblastí. Na základě provedených analýz a primárního výzkumu byla navržena opatření a doporučení pro podporu rozvoje destinačního managementu a zvýšení konkurenceschopnosti Jihočeského kraje.cze
dc.format93
dc.format93
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectdestinační managementcze
dc.subjectturistická oblastcze
dc.subjectJihočeská centrála cestovního ruchucze
dc.subjectJihočeský krajcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectdestination managementeng
dc.subjecttourist areaeng
dc.subjectSouth Bohemian Tourism Authorityeng
dc.subjectSouth Bohemian Regioneng
dc.titleŘízení rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeManagement of tourism development in the South Bohemian Regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50063
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the current state of management and organization of tourism in the South Bohemian region and on finding the current offer of tourism products in the context of the development of destination management and marketing. The theoretical part defines the applied theory, related to the solved topic. Primary data was obtained from managed interviews with product managers of South Bohemian tourist areas and from an interview with the director of the South Bohemian Tourism Authority. Secondary data was drawn from websites of individual tourist areas, from www.jiznicechy.cz and from many prospectuses. In the practical part, the tourism management organization applied in the Czech Republic was compared with the organization in selected foreign destinations. As well as an analysis of individual tourist areas was carried out. On the basis of the conducted analyzes and primary research, measures and recommendations were proposed to support the development of destination management and increase the competitiveness of the South Bohemian Region.eng
dc.date.accepted2018-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU a rozvoj venkovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam