Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKlein, Robert
dc.date.accessioned2022-03-08T13:31:31Z
dc.date.available2022-03-08T13:31:31Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37761
dc.description.abstractCílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s potravinami Plná taška s. r. o. Plná taška je první online supermarket působící na jihu Čech. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se věnuje problematice nákupního chování, obchodu, e-commerce a nákupu potravin online. Veškeré informace potřebné pro teoretickou část diplomové práce byly čerpány z odborné literatury, vědeckých článků a internetových stránek, které souvisí s problematikou nákupu potravin online. Praktická část obsahuje analýzu vzorku respondentů a nákupního chování v oblasti nákupu potravin online. Analýza vychází z výsledků provedeného dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 404 respondentů. Na základě výsledků byla provedena segmentace, z které vyšly 3 cílové skupiny, u kterých byly určeny persony a na základě těchto person byly navrhnuty bannery a reklamní texty pro komunikaci na sociální síti Facebook.cze
dc.format82
dc.format82
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNákup potravin onlinecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjectpersonacze
dc.subjectPurchasing grocery onlineeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectpersonaeng
dc.titleNákupní chování zákazníků online supermarketucze
dc.title.alternativeShopping behaviour of online supermarket customerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50800
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis was to analyze shopping behaviour of online supermarket customers in South Bohemia region and to suggests, which strategies could help the company improve its marketing communication. For this thesis was chosen an e-shop with grocery Plná taška ltd. Plná taška is the first e-shop with grocery in South Bohemia. The whole thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is based on study of scientific literature and especially on more recent internet resources. In theoretical part are described terms such as consumer behaviour, specifics of retailing, e-commerce and details of online sale of food are defined. The practical part includes analyses of buying behaviour in the field of the purchasing grocery online. The analyses are based on results of questionnaire survey with data collection from 404 respondents. Based on the results of research three target groups were defined. For these groups more specific consumer behaviour was determined. Based on this consumer behaviour personas and recommendations for marketing communication for them were defined. The thesis includes proposals of banner, which can be used on social network Facebook.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam