Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGehinová, Blažena
dc.contributor.authorDoubravová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-22T11:52:23Z
dc.date.available2021-11-22T11:52:23Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3782
dc.description.abstractPráce se zabývá cestovním ruchem na Sedlčansku. Obsahem je analýza primární a sekundární nabídky cestovního ruchu, zhodnocení jeho přínosů a dopadů na oblast. Na základě dotazníkového šetření byla identifikována motivace návštěvníků Sedlčanska, jejich spokojenost se službami. Byla navrhnuta optimální nabídka cestovního ruchu pro vybrané segmenty návštěvníků. Těmi byli mladí lidé do 30 let, rodiny s dětmi a cykloturisté.cze
dc.format41 s., 24 s. příloh
dc.format41 s., 24 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza nabídkycze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectprimární nabídkacze
dc.subjectpřínosy a dopady cestovního ruchucze
dc.subjectsekundární nabídkacze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectturistacze
dc.subjectudržitelný rozvojcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttouristeng
dc.subjectoffer analysiseng
dc.subjectprimary offereng
dc.subjectsecondary offereng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectsustainable developmenteng
dc.subjectquestionnaire investigationeng
dc.subjectgains and impacts of tourismeng
dc.titlePodpora cestovního ruchu na Sedlčanskucze
dc.title.alternativeThe support of tourism development in the chosen regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8732
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this labour is primary and secondary offer analysis of tourism in Sedlčansko. On the basis of primary and secondary information resources has been carried out evaluation of tourism situation in Sedlčansko. Questionnaire investigation has been carried out. The main types of tourists are families with children, young people and students and the third segment are adorers of cycling. For every segment must be identified optimal tourism offer.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam