Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorJordánková, Simona
dc.date.accessioned2021-11-22T11:52:36Z
dc.date.available2021-11-22T11:52:36Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3804
dc.description.abstractV bakalářské práci byla provedena analýza prostředí a služeb cestovního ruchu v destinaci Tábor a okolí. Realizace a vyhodnocení terénního šetření. Byla navrhnuta opatření ke zlepšení situace a závěrečně sestaven marketingový mix. Destinace cestovního ruchu disponuje bohatým potenciálem, který může být využit v cestovním ruchu. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna především spokojenost návštěvníků s poskytovanými službami, úroveň rozvoje cestovního ruchu v destinaci, účel cesty, délka pobytu. Závěrečným krokem bylo sestavení návrhu produktového balíčku a současně sestaven marketingový mix oslovující věkovou kategorii 50+.cze
dc.format50 s., 3 s. obr.příloh.
dc.format50 s., 3 s. obr.příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectslužby cestovního ruchucze
dc.subjectdestinace cestovního ruchucze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectbalíček služebcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourist serviceseng
dc.subjecttourist destinationeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectservice packageeng
dc.titleAnalýza služeb cestovního ruchu na Táborskucze
dc.title.alternativeAnalysis services travel stir in choice regioneng
dc.title.alternativeAnalýza služeb cestovního ruchu na Táborskucze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8783
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor work is Analysis of tourism services in Tabor region. Analysis of background and service in tourism in this destination, realization and evaluation of field survey were made. Steps to improve the situation were suggested and finally a marketing mix was set up. Tourist destination disposes with very rich potential, which can be used in tourism. On the basis of a questionnare contentment of customers with provided service was assessed, together with the level of tourism developement, purpose of journey and length of stay. In the bachelor work a concept of a produkt package and at the same time a marketing mix for the age category 50+ was set up.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam