Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorŠindelíř, Michal
dc.date.accessioned2021-11-22T11:52:45Z
dc.date.available2021-11-22T11:52:45Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3817
dc.description.abstractPráce analyzuje služby cestovního ruchu na území Novohradských hor a Novohradského podhůří a celkově charakterizuje potenciál cestovního ruchu v této oblasti. Cílem práce bylo navržení produktového portfolia a marketingový mix destinace vycházející z analýz destinace a terénního šetření. Důraz byl též kladen na zformulování pohledu na vývoj a propagaci mikroregionu.cze
dc.format74 s., 15 s. příloh
dc.format74 s., 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectdopravní infrastrukturacze
dc.subjectubytovací zařízenícze
dc.subjectstravovací zařízenícze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectmarketingový mix.cze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjecttransportationeng
dc.subjectaccommodation facilitieseng
dc.subjectcatering establishmenteng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectmarketing mix.eng
dc.titleAnalýza služeb cestovního ruchu v oblasti Novohradskacze
dc.title.alternativeAnalysis of tourism services in the region Novohradskoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8807
dc.description.abstract-translatedProject analyses services of Tourism area of Novohradske mountains and Novohradske foothills and completly characterize potencial of Tourism in this location, through some analysis. Concretely is here used situational analysis, STEP analysis, destination demand analysis and analysis of competitive advantage. Than it was estabilished analysis of Tourism services (basic and supplementary services). The point of project was proposition of product portfolio and marketing mix of destination which was coming out of these analasys and field survey (form of questionnaire). It was putting the accent on frame of view on progression and propagation of destination. Through hypotheses were solved classification of Tourism services and traffic or tourist notation seen tourists eyes.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam