Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorTřísková, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:52:52Z
dc.date.available2021-11-22T11:52:52Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3827
dc.description.abstractNa počátku práce byly stanoveny určité cíle, které byly také splněny. V práci byla provedena Situační analýza zabývající se základními aspekty potřebnými pro analyzování služeb cestovního ruchu v daném regionu. Zhodnoceno bylo geografické, demografické a historické vymezení. Opomenut nebyl ani cestovní ruch. Poté následovala analýza a zhodnocení služeb cestovního ruchu a to především služeb základních, mezi něž patří ubytovací, stravovací a informační služby. Na základě teoretického podkladu byl proveden v šetřené oblasti marketingový výzkum. Jeho výsledkem byl poté návrh marketingového opatření. Díky těmto výsledkům bylo možno zhodnotit také stanovené pracovní hypotézy, které zněly: 1. Jihlavsko není jako turistický region dostatečně propagován. 2. V regionu Jihlavsko je nedostatečně vyvinutá agroturistika, ačkoli k tomu má region výrazný potenciál.cze
dc.format65 str., 6 str.příloh
dc.format65 str., 6 str.příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectslužba cestovního ruchucze
dc.subjectubytovánícze
dc.subjectstravovánícze
dc.subjectagroturistikacze
dc.subjectinformační službycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourism serviceseng
dc.subjectaccommodationeng
dc.subjecthospitalityeng
dc.subjectagroturismeng
dc.subjectinfomational serviceseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleAnalýza služeb cestovního ruchu v regionu Jihlavskocze
dc.title.alternativeAnalysis of tourism services in Jihlava regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8833
dc.description.abstract-translatedThe title of this Bachelor thesis is Analysis of tourism services in Jihlava region. At beginnig were defined exact aims, which were also accomplished. At first was written the Situational Analysis solving the main aspects needed for analysing tourism services in Jihlava region. It was mentioned geografical, demografical a historical delimitation as well as tourism sector. The second part of this Bachelor thesis is Classification of tourism services mainly accommodation, boarding and enquiry offices. On the basis of teoretical principles was executed Marketing Research. Thanks to the results was compiled Proposal of marketing improvement. The result was also estimation of defined hypothesis, which were: 1. Jihlava region is not sufficiently propagated. 2. In Jihlava region is not sufficiently developed agroturism, although this region has a great potential.eng
dc.date.accepted2008-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam