Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKameníková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T11:53:10Z
dc.date.available2021-11-22T11:53:10Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3850
dc.description.abstractNejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.cze
dc.format1-59 s, 5 s. obr. příloh
dc.format1-59 s, 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectshopeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectresearcheng
dc.titleVyužití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektucze
dc.title.alternativeUsing of Marketing Tools in Chosen Retail Subjecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8873
dc.description.abstract-translatedI studied special literature and I collected secondery data. I made field research in a choice subject. I studied a choice subject in a paper. I collected questionnaires from a subjects. I evaluated data and I gave recommendation.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam