Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorBartošovská, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T11:53:17Z
dc.date.available2021-11-22T11:53:17Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3858
dc.description.abstractHlavní cílem práce je analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin a navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách zdravých výživ. Práce je založena na analýze primárních dat získané dotazováním zákazníků zdravých výživ. V závěru jsou obsaženy jak výsledky práce tak doporučení pro prodejny zdravých výživ.cze
dc.format61 s., 3 s. příloh
dc.format61 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbiopotravinycze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectspecializovaná prodejnacze
dc.subjectorganic foodeng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectspecialty storeseng
dc.titleAnalýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitelecze
dc.title.alternativeAnalysis of the Biofood Market in the View of the Final Consumereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8896
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of paper is to analyse consumer preferences in organic food. The paper is based on an analysing of primary data got from interviewing of customers in specialized health nutrition stores. The results of paper and recommand for specialized health nutrition stores are at the close of the paper.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam