dc.contributor.advisor | Weis, Martin | |
dc.contributor.author | Štojdlová, Simona | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:32:00Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:32:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38826 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vznikem a vývojem Základní školy v obci Vráto v letech 1929 1989. V pěti tematických okruzích se stručně věnuje základním charakteristikám zkoumaného období včetně náboženských poměrů, dále organizaci školy, pedagogické činnosti či veřejnému životu školy. U každého časového úseku je věnována pozornost politickým a celospolečenským událostem, které výrazněji ovlivnily chod školy s přesahem do běžného života učitelů, dětí a jejich rodin. Základním zdrojem informací byla školní kronika. | cze |
dc.format | 69 s. | |
dc.format | 69 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | historie | cze |
dc.subject | Vráto | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | školní výuka | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | veřejný život | cze |
dc.subject | politické a celospolečenské události | cze |
dc.subject | history | eng |
dc.subject | Vráto | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | school teaching | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | public life | eng |
dc.subject | political and society-wide events | eng |
dc.title | Historie školy v obci Vráto od roku 1929-1989 | cze |
dc.title.alternative | History of school in the town - village Vráto in the years 1929-1989 | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52199 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the foundation and development of the primary school in the village of Vráto between the years 1929 and 1989. In its five thematic parts it pays attention to the basic characteristics of the period in question, including religious situation, school management, pedagogical activities as well as the public life of the school. With each period of time there is a focus on political and society-wide events which substantially influenced the running of the school and thus also the lives of the teachers, children and their families. The major source of information was drawn from the school chronicle. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-04 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Moučková, Pavlína | |