Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchomelová, Věra
dc.contributor.authorSádlíková, Eliška
dc.date.accessioned2022-03-08T14:32:14Z
dc.date.available2022-03-08T14:32:14Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/38840
dc.description.abstractObsahem práce je uchopení socializačního procesu napříč celoživotní dráhou z pohledu začleňování jedince do společnosti. Přes nastíněnou problematiku sociali-začního procesu z pohledu sociálních věd práce postupně přechází do etapy dětství. V ní je kladen důraz na nastartování socializace u jedince skrze primární socializaci. Přes zvláštnosti a specifika socializace v obdobích dětství a dospívání, ve kterých postupně nastupuje i sekundární socializace, se práce postupně ubírá ke stěžejní části. Tou je uchopení dospělosti a stáří. V nich je rozlišován kontrast, který se promítá právě v procesu soci-alizace. Dospělost je jmenovatelem produktivního věku v kontrastu se stářím jakožto věku zkušeného, který disponuje větším kapitálem volného času. V práci je posuzová-no začleňování dospělého člověka a seniora skrze vzdělávání a preventivní programy na pozadí dnešní doby. V závěru práce identifikuji prostřednictvím zkušeností z Attaveny, o. p. s. navyšování kompetencí u jedinců, kteří tuto organizaci navštěvují za účelem snazšího a lepšího integrování do společnosti.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSocializacecze
dc.subjectzačleňování do společnosticze
dc.subjectdětstvícze
dc.subjectdospívánícze
dc.subjectdospělostcze
dc.subjectstářícze
dc.subjectceloživot-ní vzdělávánícze
dc.subjectpreventivní programycze
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectinclusion in societyeng
dc.subjectchildhoodeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectadulthoodeng
dc.subjectold ageeng
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectpreventive programseng
dc.titleSocializace jako celoživotní procescze
dc.title.alternativeSocialization As a Lifelong Processeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52295
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the lifelong socialization process from the perspective of integra-tion of individuals into society. First, it outlines the issue of the socialization process from the point of view of social sciences, then it gradually turns to childhood. It emphasizes the initiation of socialization in an individual through the primary socia-lization. It presents the peculiarities and specifics of socialization in childhood and adolescence, when gradually the secondary socialization emerges. Then the thesis moves to the core part the problem of adulthood and old age. These age periods are specific for the contrast clearly reflected in the process of socialization. Adultho-od is a synonym for productive age, while the old age is an age of experience typical of having more free time. The thesis examines the integration of adults and seniors through education and preventive programmes on the background of today. Finally, the author utilizes the experience from Attavena o.p.s. with the increase of competen-ces in individuals who attend this organization in order to achieve a better integration into society.eng
dc.date.accepted2018-06-07
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKočerová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam