Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorŠvejdová, Monika
dc.date.accessioned2021-11-22T11:54:00Z
dc.date.available2021-11-22T11:54:00Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3901
dc.description.abstractMoje závěrečná práce je zaměřena na chování konečných spotřebitelů na trhu. Cílem této práce je provedení průzkumu chování spotřebitelů na trhu a analýza nabídky služeb daného podniku. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala společnost Výstaviště České Budějovice a. s. a její výstavu Země živitelka. Na základě studia odborné literatury jsem uvedla členění spotřebitelů, popsala jsem chování konečných spotřebitelů a faktory, které na ně působí. Následně jsem provedla výzkum chování spotřebitelů na trhu. Tento výzkum byl realizován na výstavě Země živitelka formou ústního dotazování návštěvníků. Na základě získaných údajů jsem vyhodnotila dotazníky a zhodnotila chování konečných spotřebitelů na trhu. Rovněž jsem provedla analýzu nabídky služeb dané společnosti. Výsledkem mého výzkumu je zjištění, že zde existuje mnoho faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Chování spotřebitelů závisí na typu výstavy, doprovodném programu na výstavě a také nabídkou vystavovatelů.cze
dc.format56 s., 19 s. obr. příloh
dc.format56 s., 19 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: marketingový výzkumcze
dc.subjectchování spotřebitelůcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectvýstavacze
dc.subjectnávštěvnícicze
dc.subjectvystavovatelé.cze
dc.subjectKey words: marketing researcheng
dc.subjectbehaviour of consumereng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectexhibitioneng
dc.subjectvisitorseng
dc.subjectexhibitors.eng
dc.titleChování konečných spotřebitelů na trhucze
dc.title.alternativeBehaviour of ultimate consumer in the marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9103
dc.description.abstract-translatedMy final work is focused on behaviour of ultimate consumers in the market. The aim of my thesis was making research of behaviour of consumers in the market and analysis of offer of services for select company. For my Bachelor thesis I chose a company Výstaviště České Budějovice a. s. and its exhibition Země živitelka. Due to study of technical literature I noticed structure of consumers, described behaviour of ultimate consumer and factors that touch the consumers. I made research of behaviour of consumers in the market. The research was realized on the exhibition Země živitelka in the form of interview with visitors. On the basis of acquired data I evaluated questionnaires and assessed behaviour of ultimate consumers in the market. Also I made analysis of offer of services for select company. The result of my research is detection that there are many factors which touch the consumers. Behaviour of consumers depends on a type of exhibition, attendant program on the exhibition and offer of exhibitors.eng
dc.date.accepted2008-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam