Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorČerná, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T11:54:04Z
dc.date.available2021-11-22T11:54:04Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3905
dc.description.abstractMarketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik - ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.cze
dc.format71 s., 11s. obr. příloh
dc.format71 s., 11s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectanalýza marketingového prostředícze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectanalysis of the marketing environmenteng
dc.subjectPorter´s model of five powerseng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.titleAnalýza marketingového prostředí ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeAnalysis of marketing environment in chosen companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9108
dc.description.abstract-translatedNowadays, the marketing has bigger and bigger importance and each company should deeply deal with it. To stand it’s ground in such a segment, the company has to gain as perfect information about the competition, suppliers, customers and as it is possible and to work out marketing strategies with the help of these data. Marketing, marketing environment and analyses of the marketing environment are described in the teoretic part. These analyses are apllyed to concrete company - ARBO, spol. s r. o in the practical part. Marketing environment is analyzed with the assistance of the Porter´s model of five powers and with the STEP analysis.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam