Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorTanzerová, Sabina
dc.date.accessioned2021-11-22T11:54:12Z
dc.date.available2021-11-22T11:54:12Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/3912
dc.description.abstractBakalářské práce je zaměřena na analýzu řízení marketingových procesů ve firmě EUROINSTAL CZ, s.r.o. Hlavním cílem bylo nalézt vhodná doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. V první části vlastní práce byl proveden rozbor současné situace podniku pomocí SWOT analýzy a finanční analýzy. Druhá část práce byla zaměřena na zákazníky firmy. Z dotazníkového šetření vyplynul fakt, že firma je za hranicemi Českobudějovicka v podstatě neznámá, proto byla navržena reklamní kampaň, která by firmě pomohla vstoupit na nové trhy.cze
dc.format54 s, 7 s. příloh
dc.format54 s, 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectreklamní kampaňcze
dc.subjectmarketinový mixcze
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectfinance analysiseng
dc.subjectquestionare researcheng
dc.subjectadvertising campaigneng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleMarketing v malém podnikucze
dc.title.alternativeMarketing in a Small Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9178
dc.description.abstract-translatedThe bachelor’s thesis is focused on marketing processes management of the company EUROINSTAL CZ, s.r.o. The main aim is to find a suitable suggestion for a future development of the company. In the first part a current company situation is studied by means of both SWOT and finance analysis. The second part of the work is concentrated on the company clients. From the questionare research it was found out that the company is in fact unknown outside the region of České Budějovice, that is why the advertising campaign was proposed to help the company to enter the new markets.eng
dc.date.accepted2008-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam