Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorJarošová, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T08:44:58Z
dc.date.available2023-03-07T08:44:58Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39774
dc.description.abstractHlavním cílem práce je zjistit, zda složení potravin ovlivňuje nákupní rozhodnutí spotřebitelů, nebo je pro ně důležitější spíše cena. Nejprve jsou vysvětleny důležité pojmy související s danou problematikou. Práce také vysvětluje, proč je důležité kontrolovat složení potravin. Mohou například nastat situace, kdy jsou potraviny nebezpečné. Bezpečnost potravin zajišťují dozorové orgány, které spotřebitele informují o nebezpečných potravinách. Spotřebitelské názory jsou získávány pomocí marketingového výzkumu pomocí on-line dotazníků. Získaná data jsou poté analyzována a zpracovávána pomocí grafů. Na základě výsledků analýzy jsou vytvořeny návrhy na zlepšení informovanosti spotřebitelů.cze
dc.format69 s. (13 963 znaků)
dc.format69 s. (13 963 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsložení potravincze
dc.subjectnebezpečné potravinycze
dc.subjectdozorové orgánycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectfood compositioneng
dc.subjectdangerous foodseng
dc.subjectsupervisory authoritieseng
dc.subjectconsumerseng
dc.titleSpotřebitelé a jejich zájem o složení potravin.cze
dc.title.alternativeConsumers and their interest in food compositioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53258
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of the work is to find out whether the composition of food affects consumers' purchasing decisions or the price is more important to them. At first, important terms related to the issue are explained. The work also explains why food composition is important to check. There may, for example, be situations where food is dangerous. Food safety is provided by supervisory authorities who inform consumers about dangerous foods. Consumer opinions are gathered with help of marketing research using online questionnaires. The obtained data is then analysed and processed through graphs. Based on the results of the analysis, suggestions to improve consumer awareness are made.eng
dc.date.accepted2019-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam