Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorŠpillerová, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T08:44:59Z
dc.date.available2023-03-07T08:44:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39775
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centru v rámci terénního výzkumu a uvedení návrhu na zlepšení nákupní atmosféry. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní informace o obchodu, který je dál členěn na velkoobchod a maloobchod, protože je tato práce věnována obchodnímu centru, rešerše obsahuje část i o obchodních centrech. Dále je vymezena nákupní atmosféra a jsou rozebírány její prvky. Jako poslední je popisován marketingový výzkum a jeho metody. V praktické části je definován cíl této práce, stanovena výzkumná otázka a metodika práce. Dále je popisováno vybrané obchodní centrum, a tím je IGY Centrum v Českých Budějovicích. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy ze zlepšení atmosféry ve vybraném obchodním centru.cze
dc.format79 s. (105 702 znaků)
dc.format79 s. (105 702 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupní centrumcze
dc.subjectnákupní atmosféracze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectvnitřní a vnější prvkycze
dc.subjectshopping centereng
dc.subjectshopping atmosphereeng
dc.subjectquantitave researcheng
dc.subjectinternal and external elementseng
dc.titleNákupní atmosféra ve vybraném obchodním centrucze
dc.title.alternativeShopping atmosphere in selected shopping centreeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53259
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to analyze the shopping atmosphere in a selected shopping centre within the field research and to introduce a proposal to improve the shopping atmosphere. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The teoretical part defines the basic information about trade, which is further divided into wholesale and retail, and some information about shopping centres. Furthermore is defined shopping atmosphere and its elements. The last is described marketing research and its metods. In the practical part is defined the aim of this thesis, research question and methodology of this thesis. Furthermore is described selected shopping centre, which is IGY Centre in České Budějovice. This thesis contains the results of a questionnaire survey on the basis of which are recommended suggestions to improve shopping atmosphere.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam