Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorKynčlová, Markéta
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:05Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39790
dc.description.abstractCílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.cze
dc.format62 s. (90 762 znaků)
dc.format62 s. (90 762 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectcestovní agenturacze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjectpožadavkycze
dc.subjectsegmentcze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectneedseng
dc.subjecttour operatoreng
dc.subjectproduct of tourismeng
dc.subjectrequirementseng
dc.subjectsegmenteng
dc.titleProdukty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníkůcze
dc.title.alternativeProducts of Tour Operators and Travel Agents for selected customer segmentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53331
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis is to conduct a product portfolio analysis that is currently being offered by travel agencies and the agencies focusing on the targeted group of customers. The selected segment of customers for the purpose of this thesis are college students aged between 20 and 29, due to their likely specific tourist behaviour patterns, needs and demands that set them apart from other tourism participants. Basing on the synthesis of the acquired data, another aim of the thesis is to suggest new original forms of tourism products and discuss their economic competitiveness.eng
dc.date.accepted2019-10-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam