Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHolan, Martin
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:06Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:06Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39793
dc.description.abstractHlavní náplní této práce je zjistit postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodech. Práce zkoumá postoj zákazníků ke konkrétním technologiím, jako je například samoobslužná pokladna, inteligentní nákupní vozík, cashback, bezkontaktní placení, 3D zobrazování zboží a další. Kromě toho zjišťuje i postoj k novým technologiím obecně. Zkoumá, zda zákazníci nové technologie používají, kde se s nimi setkali, nebo například důvody toho, proč je nevyužívají. Práce zjišťuje postoje celého vzorku a také jednotlivých skupin podle pohlaví, věku a bydliště. Ke sběru bylo využito dotazníkového šetření. Celkem bylo vybráno 200 respondentů. Výzkum probíhal v okrese Příbram. Na základě zjištěných dat byly navrženy doporučení pro maloobchodníky. K analýze dat slouží absolutní a relativní četnost. V práci je využito grafů, tabulek, obrázků, schémat.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectnahodilý výběrcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectdoporučenícze
dc.subjecttechnologyeng
dc.subjectretaileng
dc.subjectrandom selectioneng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectrespondentseng
dc.subjectrecommendationseng
dc.titlePostoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchoděcze
dc.title.alternativeConsumers' attitudes to new technologies in retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53341
dc.description.abstract-translatedThe objective of this research is find out the attitude of customers to new technologies in retail. The results show for example the attitude to contactless payment, self-service checkout, smart shopping cart, cashback or 3D presentation of goods. It also describes the attitude to new technologies in general. It describes what barriers and motivations to use this technology are. The objective of this research si also find out if customers know about some technologies. This thesis find out the attitude of whole sample ort he attitude of some groups. Respondets are divided the to some groups according to age, place of residence or gender. The data is collected by means of a questionnaire. The number of respondents is 200. Marketing research is carried out in Příbram distict. This bachelor thesis also suggests recommendations for retails. Many graphs, tables, relative and absolut frequency, diagrams and pictures were used in this thesis.eng
dc.date.accepted2019-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam