Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušek, Radim
dc.contributor.authorBajer, David
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:24Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:24Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39835
dc.description.abstractCílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.cze
dc.format53 s. (80 021 znaků)
dc.format53 s. (80 021 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRM systémcze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectcustomer relationship managementcze
dc.subjectmalé podnikycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectSystem Usability Scalecze
dc.subjectuživatelský prožitekcze
dc.subjectCRM softwareeng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectsmall-sized enterpriseseng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectimplementation simplicityeng
dc.subjectSystem Usability Scaleeng
dc.subjectuser experienceeng
dc.titleTrh CRM systémů v České republicecze
dc.title.alternativeCRM Software Market in the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53653
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on CRM software suitable for small-sized enterprises. The main goal of this work is to identify CRM software available in the Czech Republic and finally, provide a recommendation of an appropriate solution for small-sized enterprises. As sources for the identification of CRM software available in the Czech Republic the internet software databases SystemOnLine.cz and Vyber-CRM.cz were used. The problem is, that they contain software suitable for small-sized but also for medium and large-sized enterprises, therefore, there were selected those that match the target group according to certain criteria such as price, cloud solution, possibility of expansion and mobility. The selected CRM software was analysed, rated and compared afterwards. The software was compared according to 3 criteria. The first one is annual price for 10 users, the second is value added that contains for example manuals, trial version or phone and e-mail support. The last criterion is user experience. For user experience comparison a method called System Usability Scale was used. On the basis of the results of the previous comparison CRM software with the best ratings was chosen and then suggested for the small-sized enterprises.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam