Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorHajdová, Lenka
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:33Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:33Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39852
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro nový podnik v oblasti služeb, který bude využit k získání úvěru na realizaci projektu. Novým podnikem bude kavárna v kombinaci s vinným barem, a proto je kladen velký důraz na průzkum trhu v oblasti cestovního ruchu a služeb obecně. Protože se společnost bude nacházet v Českých Budějovicích, je velmi důležitá analýza podmínek vnějšího a vnitřního prostředí regionu. Práce se také zabývá marketingovými procesy s cílem zajistit budoucí konkurenceschopnost společnosti. Práce je doloženy několika analýzami, například modelem pěti sil nebo výpočty, jako je ziskovost společnosti, přehled majetku a jeho pokrytí a kalkulace.cze
dc.format60 stran
dc.format60 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkavárnacze
dc.subjectPorterův modelcze
dc.subjectprůzkum trhucze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectcoffee bareng
dc.subjectPorter´s modeleng
dc.subjectmarket researcheng
dc.subjecttourismeng
dc.titlePodnikatelský plán nového podniku v oblasti služebcze
dc.title.alternativeNew Business Plan in Industry of Serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53860
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor´s thesis is to develop a business plan for a new company in the field of services, which will be used to obtain a loan for the project implementation. The new company is a café in combination with a wine bar and therefore a great emphasis is placed on market research in the field of tourism and services in general. As the company will be located in České Budějovice, an analysis of the conditions of the external and internal environment of the region is very important. The work also deals with marketing processes in order to ensure the future competitiveness of the company. The thesis is supported by several analyses, such as The Five Forces or calculations such as profitability of the company, overview of assets and its coverage and calculation.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam