Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorKonorská, Eliška
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:37Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:37Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39859
dc.description.abstractCílem práce je na základě kvantitativního výzkumu sestavit profily návštěvníků oblasti Českobudějovicko-Hlubocko a identifikovat jejich potřeby a požadavky. Dále provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.cze
dc.format90
dc.format90
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprofily návštěvníkůcze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectudržitelný cestovní ruchcze
dc.subjectvisitor's profileseng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjectsustainable tourismeng
dc.titleProfily návštěvníků turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubockocze
dc.title.alternativeVisitors' Profiles in the Tourism Area of Českobudějovicko-Hlubockoeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53929
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to compile a visitor's profiles and identify their needs and requirements based on a quantitative research. It also focuses on the demand-side segmentation based on the selection of the appropriate key and perspective target segments for sustainable tourism development.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam