Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRemeš, Radim
dc.contributor.authorNovák, Jiří
dc.date.accessioned2023-03-07T08:45:45Z
dc.date.available2023-03-07T08:45:45Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39873
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.cze
dc.formattext 59 s, přílohy 3s
dc.formattext 59 s, přílohy 3s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectaplikacecze
dc.subjectherní enginecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectC#cze
dc.subjectkódovánícze
dc.subjectobjektcze
dc.subject2Dcze
dc.subjectrastrcze
dc.subjectpixel artcze
dc.subjectplošinovkacze
dc.subjectmetroidvaniacze
dc.subjectapplicationeng
dc.subjectgame engineeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectC#eng
dc.subjectcodingeng
dc.subjectobjecteng
dc.subject2Deng
dc.subjectspriteseng
dc.subjectPixel arteng
dc.subjectplatformereng
dc.subjectMetroidvaniaeng
dc.titleVývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unitycze
dc.title.alternativeDevelopment of Game Application for PC in Unity Environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54260
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this project is to create an application in form of a PC game. The project focuses on game engine Unity and programming language called "C sharp". Using game engine is a simpler way of coding games for multiplatform environment. It implements commonly used game functions that take care of basic game objects behaviour. Game of this project is 2D and uses sprites for graphics and animations. In this case technique called Pixel art is used. Genre of this game is a platformer slightly leaning to "Metroidvania". A player character can move vertically with the option to jump horizontally. Environment contains traps and enemies which the player tries to avoid or eliminate. During the game progress can player reach different bonuses and score points. The game includes multiple levels with different enemies and difficulties.eng
dc.date.accepted2019-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam