dc.contributor.advisor | Remeš, Radim | |
dc.contributor.author | Novák, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T08:45:45Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T08:45:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39873 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout. | cze |
dc.format | text 59 s, přílohy 3s | |
dc.format | text 59 s, přílohy 3s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aplikace | cze |
dc.subject | herní engine | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | C# | cze |
dc.subject | kódování | cze |
dc.subject | objekt | cze |
dc.subject | 2D | cze |
dc.subject | rastr | cze |
dc.subject | pixel art | cze |
dc.subject | plošinovka | cze |
dc.subject | metroidvania | cze |
dc.subject | application | eng |
dc.subject | game engine | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | C# | eng |
dc.subject | coding | eng |
dc.subject | object | eng |
dc.subject | 2D | eng |
dc.subject | sprites | eng |
dc.subject | Pixel art | eng |
dc.subject | platformer | eng |
dc.subject | Metroidvania | eng |
dc.title | Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity | cze |
dc.title.alternative | Development of Game Application for PC in Unity Environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54260 | |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this project is to create an application in form of a PC game. The project focuses on game engine Unity and programming language called "C sharp". Using game engine is a simpler way of coding games for multiplatform environment. It implements commonly used game functions that take care of basic game objects behaviour. Game of this project is 2D and uses sprites for graphics and animations. In this case technique called Pixel art is used. Genre of this game is a
platformer slightly leaning to "Metroidvania". A player character can move vertically with the option to jump horizontally. Environment contains traps and enemies which the player tries to avoid or eliminate. During the game progress can player reach different bonuses and score points. The game includes multiple levels with different enemies and difficulties. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-30 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |