Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorŠvecová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:45Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:45Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39981
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené. Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené a vypracování doporučení pro subjekty cestovního ruchu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s cestovním ruchem, nákupním chováním, segmentací trhu a marketingovým výzkumem. K získání potřebných dat byl proveden marketingový výzkum, konkrétně dotazníkové šetření. Výsledky dotazníků byly zpracovány prostřednictvím programu Microsoft Excel do tabulek a grafů a interpretovány. Na základě vyhodnocení dat v programu Microsoft Excel a statistickém softwaru Statistica byly přijaty, či zamítnuty stanovené hypotézy. Na základě analýzy a zhodnocení nákupního chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru a v průběhu dovolené byla vypracována doporučení pro subjekty cestovního ruchu, která vycházejí z kontingenčních tabulek a statisticky významných rozdílů.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectbuying behavioreng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.titleNákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolenécze
dc.title.alternativeHoliday Buying Behavior of Residents of South Bohemiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54269
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on holiday buying behavior of residents of South Bohemia. The aim of the diploma thesis was to analyse and evaluate buying behavior of residents of the Region of South Bohemia during holiday planning and the holiday itself and to give recommendations to businesses working in tourism. First, terms concerning tourism, buying behavior, market segmentation and marketing research are explained in the theoretical part. Thereafter marketing research was conducted to gain the necessary data by questionnaire. The questionnaire results were converted into charts and graphs in Microsoft Excel and described in the practical part. The presented hypotheses were accepted or rejected on the basis of the evaluation of the received data in Microsoft Excel and the statistical program Statistica. The data analysis of the questionnaire and statistically significant differences served as the basis for summarising recommendations for businesses in the tourist sector focusing on single segments in the holiday market.eng
dc.date.accepted2019-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam