Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKroupová, Monika
dc.date.accessioned2023-03-07T08:46:45Z
dc.date.available2023-03-07T08:46:45Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/39982
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu nákupního chování při výběru a v průběhu dovolené obyvatel kraje Vysočina v roce 2019. Práce má dvě základní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena problematika cestovního ruchu, nákupního chování, marketingového výzkumu a segmentace trhu. Tyto informace byly získány z odborné literatury a vědeckých článků. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření obyvatel kraje Vysočina a interpretace jeho výsledků, poté následovalo vyhodnocení hypotéz. Na základě výsledků z dotazníkového šetření byly stanoveny jednotlivé segmenty spotřebitelů, a to z hlediska pohlaví, věkových skupin a nejvyššího dosaženého vzdělání. Pro tyto segmenty byly poté identifikovány trendy v jejich nákupním chování týkající se dovolené. Posledním krokem bylo zpracování návrhů a doporučení pro podnikatelské subjekty cestovního ruchu.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdovolenácze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectholidayeng
dc.subjectbuying behavioureng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.titleNákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočinacze
dc.title.alternativePurchasing behavior when choosing holidays in the Vysočina regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag54302
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the analysis of buying behaviour during the selection of a holiday and during the holiday of the Vysočina Region inhabitants in 2019. The thesis has two basic parts, the theoretical and practical part. The theoretical part explains the issues of tourism, shopping behaviour, marketing research and market segmentation. This information was obtained from professional literature and scientific articles. In the practical part, a questionnaire survey was conducted at Vysočina region. It was followed by the interpretation of the results and an evaluation of hypotheses. Based on the results of the questionnaire survey, individual segments of consumers were determined, in terms of gender, age groups and highest educational attainment. Trends in buying behaviour during the selection of holiday were then identified for these segments. The last step was the elaboration of proposals and recommendations for business subjects of tourism.eng
dc.date.accepted2019-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam