Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorSchreierová, Markéta
dc.date.accessioned2023-03-07T08:47:05Z
dc.date.available2023-03-07T08:47:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-09-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40014
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, pojmy a nástroji marketingové komunikace. V praktické části je nejdříve stručně popsaná charakteristika vybrané firmy, kterou je cestovní kancelář Fischer a v další části je provedena analýza současných využívaných komunikačních nástrojů a situační analýza CK Fischer, které slouží jako podklad pro návrh komunikační kampaně. Komunikační kampaň je navrhnuta s ohledem na moderní přístupy v komunikaci a to včetně rozpočtu.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectcílový trhcze
dc.subjectkomunikační nástrojecze
dc.subjectefektivnost komunikacecze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.subjecttarget marketeng
dc.subjectcommunication toolseng
dc.subjectefficiency of a communicationeng
dc.titleMarketingová komunikace ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeMarketing communications in a chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59155
dc.description.abstract-translatedThe basic goal of this thesis is to propose a communication campaign for a chosen firm by using modern tools in the communication mix. The theoretical part contains an explanation of basic concepts, tools and methods in marketing communication. The information is collected from secondary sources as are scholarly literature or internet sources. The practical part is focused on the analysis of the chosen company background and on analysis of communication tools that the company uses by encouraging information from the theoretical part. There is a proposal for a new communication campaign including the budget of the campaign in the last part of the thesis. The campaign is primarily focused on online communication and social networks.eng
dc.date.accepted2019-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam