Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkalický, David
dc.contributor.authorSouček, Tomáš
dc.date.accessioned2023-03-07T09:43:22Z
dc.date.available2023-03-07T09:43:22Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40126
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou zobrazení rodiny v současné české reklamě. První část práce je ryze teoretická a její převážnou část tvoří analýza fenoménu reklamy jako takového. V jednotlivých podkapitolách jsou postupně rozebrány aspekty, které reklama využívá pro svou co největší úspěšnost, a s jejichž pomocí se nenápadně vkrádá do mysli konzumentů. Cílem druhé části je aplikace teoretických konceptů na analýzu konkrétních reprezentací rodiny v současné české reklamě. Každá z podkapitol se vyjadřuje k problematice určitého typu zobrazení. Na téměř dvaceti konkrétních případech je rozebráno jak stereotypní zobrazení rodiny, muže a ženy jakožto otce a matky, tak obraz zbývajících členů domácnosti a jejich vzájemné vztahy. Práce si však na stěžejních místech zachovává dostatečný odstup, nenabízí konkrétní řešení, ani neodsuzuje, pouze odkrývá a náznakem poukazuje na skryté fakty, které s sebou reklamy přináší.cze
dc.format54 s. (103 314 znaků)
dc.format54 s. (103 314 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklamacze
dc.subjectideologiecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectděticze
dc.subjectoteccze
dc.subjectmatkacze
dc.subjectstereotypcze
dc.subjectzobrazenícze
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectideologyeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectkidseng
dc.subjectfathereng
dc.subjectmothereng
dc.subjectstereotypeeng
dc.subjectdisplayingeng
dc.titleRodina podle současné české reklamycze
dc.title.alternativeThe family according to the current Czech advertisementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52022
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on representations of a family in current Czech advertising. The theoretical part analyzes the phenomenon of advertising as such. The subchapters deal withs aspects used in advertisements to make them more successful and to get into minds of people without them noticing. The second part appliesthe theoretical reflections to analyses of representations of a family in current Czech advertising. Each subchapter deal with the issues of a different type of representations. The stereotyped images of a family, a man and a woman as a father and a mother as well as the images of other household members and their interrelationships are analyzed in almost twenty exemplifications. However the thesis keeps sufficient distance in parts where it is necessary, it does not offer solutions or condemnation but only reveals and indicates hidden facts.eng
dc.date.accepted2019-01-30
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineKulturní studiacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílek, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam