• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Přímé zapojení učitele MŠ do pohybových aktivit z pohledu dětí

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.612Mb)
    Posudek vedoucího práce (766.0Kb)
    Posudek oponenta práce (810.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (267.1Kb)
    Datum
    2019
    Autor
    Hollmanová, Eva
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem mé bakalářské práce je zjistit názor předškolních dětí na přímé zapojení učitele mateřské školy do venkovních pohybových aktivit. Teoretická část obsahuje definice použitých výrazů, charakteristiku předškolního období, zmínku o Rámcově vzdělávacím programu předškolního vzdělávání (RVP PV) a kapitoly týkající se vzdělávacích oblastí. Praktická část se věnuje výsledkům smíšeného výzkumného šetření. Odpovědi dětí, získané metodou rozhovorů, čerpají mj. z vytvořeného seznamu pohybových aktivit s různým zaměřením, s nimiž jsme se s dětmi v průběhu roku v mateřské škole setkali. Všechny jsou prakticky prověřené a vhodné k přímému zapojení učitele. V textu seznamu pohybových her, který je součástí přílohy č. 1, jsou uvedeny dílčí cíle, vzdělávací nabídka a obecná reflexe. Pro porovnání byly dále metodou dotazníkového šetření získány odpovědi na tytéž otázky od učitelů mateřských škol. Sebraná data byla zpracována a vyhodnocena. Z výsledků rozhovorů je zřejmé, že všechny děti z výzkumného souboru vítají přímé zapojení učitele do pohybových aktivit. Z porovnání rozhovorů a dotazníků vyplývá, že se názory dětí a učitelů na zapojení pedagoga do pohybových aktivit venku téměř shodují, ale v druzích a četnosti se poměrně výrazně rozcházejí. Proto doporučuji, aby se učitelé MŠ mnohonásobně více zapojovali do pohybových aktivit co do četnosti, intenzity i délky a při jejich plánování brali v potaz názory dětí.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40261
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV