Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorBednářová, Marie
dc.date.accessioned2021-11-22T11:55:52Z
dc.date.available2021-11-22T11:55:52Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4031
dc.description.abstractDiplomová práce byla zpracována pro firmu Budějovický Budvar, n. p. Cíl vymezoval požadavek zhodnocení možností a strategií vstupu firmy na zahraniční trh. Dílčím cílem bylo zpracovat informace o firmě a cílovém trhu takovým způsobem, aby bylo možno posoudit, zda je strategie, kterou podnik preferuje, vyhovující, či zda by šla provést její modifikace nebo úplná změna. Dalším dílčím cílem bylo pak případné navržení této úpravy nebo změny strategie. Cílový trh byl zhodnocen prostřednictvím analýzy Porterova modelu, STEP analýzy a analýzy atraktivity odvětví. Za pomoci SWOT analýzy provedené formou dotazníkového šetření zaměstnanců BB byly vyhodnoceny slabé a silné stránky společnosti, její příležitosti a hrozby na cílovém trhu. Z výsledků vyplynulo, že BB má všechny předpoklady k uplatnění ofenzivní podnikatelské strategie.cze
dc.format81
dc.format81
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectexportcze
dc.subjectzahraniční obchodcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectvstup na zahraniční trhcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectan exporteng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjecta foreign tradeeng
dc.subjectstrategyeng
dc.titleVstup vybrané firmy na nový zahraniční trhcze
dc.title.alternativeThe Enter of Concrete Firm at new Foreign Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8989
dc.description.abstract-translatedTopic of this diploma work was: ''An entrance of chosen company to the new foreign market''. Principal aim of this work was an evaluation of possibilities and strategies for an entrance on a target market. Partial aim was information processing about a company and target market. Information had to be processed in that way to consider a favoured strategy as the most convenient or if it better to do some strategy modification. Work was drawn up in co-operation with a company Budějovický Budvar, n. p., which is engaged in production of beer. Selected market was China, where this company penetrated at the beginning of the year 2008. The perspective of a target market I surveyed with analysis: Porter’s model of five powers, STEP analysis and an analysis of attractiveness of a branch. Stability of a company and its opportunity and threats are described by SWOT analysis.eng
dc.date.accepted2008-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam