Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorNechvátalová, Alena
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:21Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:21Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40573
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využíváním aktivizačních metod studenty učitelství na pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích při jejich průběžných a souvislých praxích. V teoretické části jsou popsány jednotlivé výukové metody, přičemž pozornost je zaměřena především na metody aktivizační. Jsou zde popsány jednotlivé typy těchto metod, jejich představení, funkce, jednotlivé fáze a konkrétní příklady. Praktická část se pak zabývá konkrétním využíváním aktivizačních metod během průběžných a souvislých praxí. V diplomové práci byla využívána metoda dotazníku. Cílem práce bylo najít odpovědi na předem stanovené výzkumné otázky.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAktivizační metodycze
dc.subjectprůběžná praxecze
dc.subjectsouvislá praxecze
dc.subjectmetody diskuznícze
dc.subjectmetody heuristickécze
dc.subjectmetody situačnícze
dc.subjectmetody inscenačnícze
dc.subjectdidaktické hry.cze
dc.subjectActivating methodseng
dc.subjectrunning practiceeng
dc.subjectcontinuous practiceeng
dc.subjectdiscussion methodseng
dc.subjectheuristic methodseng
dc.subjectsituation methodseng
dc.subjectstaging methodseng
dc.subjectdidactical play.eng
dc.titleVyužívání aktivizačních metod studenty učitelství II. stupně ZŠ při průběžných a souvislých praxích.cze
dc.title.alternativeUsing activating methods by teacher trainees at secondary schools in running and continuous practice.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49031
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on Using Activation Methods by Students on the Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice in their running and continuous educational stays. In a theoretical part there are described educational methods, the attention is focused on activation methods. There are described individual types of these methods, functions, individual phases and concrete examples. A practical part is focused on concrete using of activation methods during running and continuous educational stays. In the diploma thesis was used the method of questionnaire. The aim of this thesis was getting answers on research questions.eng
dc.date.accepted2019-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam