Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorIblová, Eva
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:54Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:54Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40633
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských strategií na 1. stupni základní školy. V teoretické části práce jsou uvedeny základní metody RWCT a další aktivizační metody pro práci v hodinách českého jazyka a literatury. Dalším tématem jsou výsledky českých žáků v mezinárodních šetřeních PISA a PIRLS. Výzkumná část se zabývá postojem učitelů ke čtenářským strategiím, jejich rozvojem a vztahem k jejich užívání ve školské praxi. Pro praktickou část práce byla vytvořena sada žákovských pracovních listů, které obsahují čtenářské strategie a podporují tak rozvoj čtenářské gramotnosti.cze
dc.format79 s. (122 183 znaků)
dc.format79 s. (122 183 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectČtenářská gramotnostcze
dc.subjectčtenářské strategiecze
dc.subjectfunkční gramotnostcze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectPISAcze
dc.subjectPIRLScze
dc.subjectReading comprehensioneng
dc.subjectreading strategieseng
dc.subjectfunctional literacyeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectworksheetseng
dc.subjectPISAeng
dc.subjectPIRLSeng
dc.titleVyužití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing Reading Strategies to Develop Reading Comprehension at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52736
dc.description.abstract-translatedThe dissertation deals with the development of reading comprehension through reading strategies at elementary school. The theoretical part introduces the basic RWCT methods and other activation methods to use in Czech language and literature lessons. Another topic is the result of the Czech pupils in the international researches PISA and PIRLS. The research part deals with teachers' attitude to the reading strategies, their development and their attitude to using them in the school practice. The practical part is a set of worksheets for pupils that include reading strategies and therefore support the development of reading comprehension.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZelenka, Miloš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam