dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Krpejšová, Michala | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40642 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá možnostmi využití ICT ve výuce anglického jazyka na základní škole. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu ICT, způsoby implementace ICT do výuky, dále popisuje možné výhody a nevýhody využití ICT ve výuce na základní škole, uvádí didaktické funkce ICT a všeobecně vzdělávací a jazykové cíle technologiemi podpořené. Praktická část této práce předkládá deset konkrétních aktivit využívajících ICT v hodině anglického jazyka na prvním stupni. Tyto aktivity jsou vždy řádně popsané z hlediska vzdělávacích cílů, způsobů jejich realizace a v závěru jsou reflektovány. Každá aktivita byla předem reálně vyzkoušena v praxi. Výzkumné šetření provedené v této práci se zabývá mírou využití ICT mezi pedagogy na základní škole v Plzni a reflektuje jejich názor na technologie a jejich budoucnost ve výuce anglického jazyka na základní škole. | cze |
dc.format | 103 s. | |
dc.format | 103 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | ICT | cze |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | využití ICT ve výuce | cze |
dc.subject | ICT nástroje do výuky | cze |
dc.subject | plány hodin s využitím ICT | cze |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | ICT | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | using ICT in teaching | eng |
dc.subject | ICT tools for teaching | eng |
dc.subject | lesson plans using ICT | eng |
dc.title | Využití ICT ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Using ICT in English language teaching at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52770 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the possibilities of using ICT in English language teaching at primary school. The theoretical part deals with the definition of the concept of ICT, ways of implementing ICT in teaching, further describes the possible advantages and disadvantages of using ICT in teaching at primary school and mentions the didactic functions of ICT and general education and language objectives supported by technologies. The practical part of this thesis presents ten specific activities using ICT in English language lessons at primary school. These activities are always properly described in terms of educational objectives, ways of their realization and in the end are reflected. Each activity was tested in practice in advance. The research carried out in this thesis deals with the use of ICT among teachers at an elementary school in Pilsen and reflects their opinion on technologies and their future in English language teaching at primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |