Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorKrpejšová, Michala
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:59Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40642
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi využití ICT ve výuce anglického jazyka na základní škole. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu ICT, způsoby implementace ICT do výuky, dále popisuje možné výhody a nevýhody využití ICT ve výuce na základní škole, uvádí didaktické funkce ICT a všeobecně vzdělávací a jazykové cíle technologiemi podpořené. Praktická část této práce předkládá deset konkrétních aktivit využívajících ICT v hodině anglického jazyka na prvním stupni. Tyto aktivity jsou vždy řádně popsané z hlediska vzdělávacích cílů, způsobů jejich realizace a v závěru jsou reflektovány. Každá aktivita byla předem reálně vyzkoušena v praxi. Výzkumné šetření provedené v této práci se zabývá mírou využití ICT mezi pedagogy na základní škole v Plzni a reflektuje jejich názor na technologie a jejich budoucnost ve výuce anglického jazyka na základní škole.cze
dc.format103 s.
dc.format103 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectICTcze
dc.subject1. stupeň základní školycze
dc.subjectvyužití ICT ve výucecze
dc.subjectICT nástroje do výukycze
dc.subjectplány hodin s využitím ICTcze
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectICTeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectusing ICT in teachingeng
dc.subjectICT tools for teachingeng
dc.subjectlesson plans using ICTeng
dc.titleVyužití ICT ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing ICT in English language teaching at primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52770
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of using ICT in English language teaching at primary school. The theoretical part deals with the definition of the concept of ICT, ways of implementing ICT in teaching, further describes the possible advantages and disadvantages of using ICT in teaching at primary school and mentions the didactic functions of ICT and general education and language objectives supported by technologies. The practical part of this thesis presents ten specific activities using ICT in English language lessons at primary school. These activities are always properly described in terms of educational objectives, ways of their realization and in the end are reflected. Each activity was tested in practice in advance. The research carried out in this thesis deals with the use of ICT among teachers at an elementary school in Pilsen and reflects their opinion on technologies and their future in English language teaching at primary school.eng
dc.date.accepted2019-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam