dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Cahová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:02:11Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:02:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40660 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá čtenářskou úrovní žáků 3. ročníků, kteří se v 1. ročníku učili číst různými metodami čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou.
Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, rozvojem čtenářských dovedností, výukou počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a metodou Sfumato. Dále vymezuje čtenářskou gramotnost, uvádí mezinárodní výzkumná šetření, druhy a kvality čtení, diagnostiku čtení, čtenářské nedostatky a jejich nápravu.
Výzkumná část se zaměřuje na diagnostiku čtenářských výkonů žáků 3. ročníků ZŠ. Výsledky čtení jsou vyhodnoceny podle kritérií vycházejících z teoretické části práce. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | analyticko-syntetická metoda | cze |
dc.subject | genetická metoda | cze |
dc.subject | Sfumato | cze |
dc.subject | diagnostika čtení | cze |
dc.subject | čtenářské nedostatky | cze |
dc.subject | reading literacy | eng |
dc.subject | analytical-synthesis method | eng |
dc.subject | genetic method | eng |
dc.subject | Sfumato | eng |
dc.subject | diagnosis of reading | eng |
dc.subject | reading deficiencies | eng |
dc.title | Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení | cze |
dc.title.alternative | Analysing Third-year Primary Pupils´ Reading Skills in Relation to the Reading Method | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52840 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the reading level of pupils in the third year, who in the first year learned to read by different methods. The thesis is divided into theoretical and research parts.
The theoretical part deals with the characteristics of pupils at the younger school age, the development of reading skills, the teaching of early reading by the analytical-synthetic, genetic and Sfumato methods. Furthermore, it defines reading literacy, and refers to international research surveys, types and qualities of reading, diagnosis of reading, reading defects and their correction.
The research part focuses on the diagnosis of the reading performance of pupils in the 3rd grade of primary school. The reading results are evaluated according to the criteria based on the theoretical part of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zelenka, Miloš | |