Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorCahová, Iva
dc.date.accessioned2023-03-07T10:02:11Z
dc.date.available2023-03-07T10:02:11Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40660
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá čtenářskou úrovní žáků 3. ročníků, kteří se v 1. ročníku učili číst různými metodami čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, rozvojem čtenářských dovedností, výukou počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a metodou Sfumato. Dále vymezuje čtenářskou gramotnost, uvádí mezinárodní výzkumná šetření, druhy a kvality čtení, diagnostiku čtení, čtenářské nedostatky a jejich nápravu. Výzkumná část se zaměřuje na diagnostiku čtenářských výkonů žáků 3. ročníků ZŠ. Výsledky čtení jsou vyhodnoceny podle kritérií vycházejících z teoretické části práce.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacze
dc.subjectgenetická metodacze
dc.subjectSfumatocze
dc.subjectdiagnostika čtenícze
dc.subjectčtenářské nedostatkycze
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectanalytical-synthesis methodeng
dc.subjectgenetic methodeng
dc.subjectSfumatoeng
dc.subjectdiagnosis of readingeng
dc.subjectreading deficiencieseng
dc.titleAnalýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtenícze
dc.title.alternativeAnalysing Third-year Primary Pupils´ Reading Skills in Relation to the Reading Methodeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52840
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the reading level of pupils in the third year, who in the first year learned to read by different methods. The thesis is divided into theoretical and research parts. The theoretical part deals with the characteristics of pupils at the younger school age, the development of reading skills, the teaching of early reading by the analytical-synthetic, genetic and Sfumato methods. Furthermore, it defines reading literacy, and refers to international research surveys, types and qualities of reading, diagnosis of reading, reading defects and their correction. The research part focuses on the diagnosis of the reading performance of pupils in the 3rd grade of primary school. The reading results are evaluated according to the criteria based on the theoretical part of the thesis.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZelenka, Miloš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam