Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorTenklová, Eliška
dc.date.accessioned2023-03-07T11:44:59Z
dc.date.available2023-03-07T11:44:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40978
dc.description.abstractPráce se zabývá vlivem participace třídního učitele na adaptačním kurzu na poznání kolektivu žáků. V teoretické části je věnovaná pozornost pojmům zážitková pedagogika a adaptační kurz. Dále popisuje různé druhy metodologií stavby adaptačního kurzu a navrhujeme možnosti participace třídního učitele při jeho realizaci. Výzkumná část popisuje kvalitativní studii o 3 respondentech, kteří v roli třídního učitele absolvovali adaptační kurz se svou novou třídou při různé participaci. Výsledky výzkumu popisují, jak třídní učitelé vnímají adaptační kurz jako nástroj jejich poznání žáků a třídy jako skupiny v závislosti na jejich participaci na adaptačním kurzu.cze
dc.format34 s.
dc.format34 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadaptační kurzcze
dc.subjecttřídní učitelcze
dc.subjectparticipacecze
dc.subjectzákladní vzdělávánícze
dc.subjectžácicze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjecttřídní kolektivcze
dc.subjectadaptation courseeng
dc.subjectclass teachereng
dc.subjectparticipationeng
dc.subjectbasic educationeng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectexperiential pedagogyeng
dc.subjectclass groupeng
dc.titleAdaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivucze
dc.title.alternativeAdaptation course as the class teacher's tool to get to know the class collectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48582
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the influence of class teacher's participation on the adaptation course to the teacher's knowledge of the pupils' collective. In the theoretical part, attention is paid to the concepts of experiential education and adaptation courses. Furthermore, it describes various types of adaptation course methodologies and suggests possibilities of class teacher's participation during the course. The research part describes a qualitative study with respondents who, as a class teacher, have undergone an adaptation course with their new class. The results of the research describe how class teachers perceive the adaptation course as a tool for their knowledge of pupils depending on their participation in the adaptation course.eng
dc.date.accepted2019-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFilip, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam