dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Tenklová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:44:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:44:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40978 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vlivem participace třídního učitele na adaptačním kurzu na poznání kolektivu žáků. V teoretické části je věnovaná pozornost pojmům zážitková pedagogika a adaptační kurz. Dále popisuje různé druhy metodologií stavby adaptačního kurzu a navrhujeme možnosti participace třídního učitele při jeho realizaci. Výzkumná část popisuje kvalitativní studii o 3 respondentech, kteří v roli třídního učitele absolvovali adaptační kurz se svou novou třídou při různé participaci. Výsledky výzkumu popisují, jak třídní učitelé vnímají adaptační kurz jako nástroj jejich poznání žáků a třídy jako skupiny v závislosti na jejich participaci na adaptačním kurzu. | cze |
dc.format | 34 s. | |
dc.format | 34 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | adaptační kurz | cze |
dc.subject | třídní učitel | cze |
dc.subject | participace | cze |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | třídní kolektiv | cze |
dc.subject | adaptation course | eng |
dc.subject | class teacher | eng |
dc.subject | participation | eng |
dc.subject | basic education | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | experiential pedagogy | eng |
dc.subject | class group | eng |
dc.title | Adaptační kurz jako nástroj třídního učitele 2. stupně ZŠ k poznání třídního kolektivu | cze |
dc.title.alternative | Adaptation course as the class teacher's tool to get to know the class collective | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48582 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the influence of class teacher's participation on the adaptation course to the teacher's knowledge of the pupils' collective. In the theoretical part, attention is paid to the concepts of experiential education and adaptation courses. Furthermore, it describes various types of adaptation course methodologies and suggests possibilities of class teacher's participation during the course. The research part describes a qualitative study with respondents who, as a class teacher, have undergone an adaptation course with their new class. The results of the research describe how class teachers perceive the adaptation course as a tool for their knowledge of pupils depending on their participation in the adaptation course. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Filip, Michal | |