dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Vaštíková, Olga | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:44:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:44:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40981 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá využitím zážitkové hry jako stimulu filozofického dialogu. Teoretická část přibližuje metodu zážitkové hry a filozofického dialogu v rovině pojmů, konceptů, základních východisek. Seznamuje také s teorií programu, která je základem pro druhou, praktickou část práce - tvůrčí projekt.
Praktická část je pokusem aplikovat zážitkovou hru jako stimul filozofického dialogu. Jde o tvůrčí projekt, který se zaměřuje na možnost využití zážitkové hry a filozofického dialogu v jednom výchovně vzdělávacím programu v prostředí školním i mimoškolním. Obsahově vychází z průřezového tématu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání z roku 2017, vydaného Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy České republiky. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zážitková hra | cze |
dc.subject | prožitek | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | zkušenost | cze |
dc.subject | koncept flow | cze |
dc.subject | teorie komfortní zóny | cze |
dc.subject | Kolbův model zkušenostního učení | cze |
dc.subject | skupinová dynamika | cze |
dc.subject | facilitátor | cze |
dc.subject | filozofický dialog | cze |
dc.subject | pragmatická filozofie | cze |
dc.subject | rozvoj myšlení | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | tvořivé myšlení | cze |
dc.subject | angažované myšlení | cze |
dc.subject | teorie programu | cze |
dc.subject | teorie účinku | cze |
dc.subject | teorie procesu | cze |
dc.subject | optika trivia | cze |
dc.subject | vstupní proměnné | cze |
dc.subject | vlastnické proměnné | cze |
dc.subject | akční proměnné | cze |
dc.subject | RVP ZV 2017 | cze |
dc.subject | výchova demokratického občana | cze |
dc.subject | průřezová témata | cze |
dc.subject | základní občanská gramotnost | cze |
dc.subject | vrstevnická skupina. | cze |
dc.subject | experiential game | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | the concept of flow | eng |
dc.subject | the theory of comfort | eng |
dc.subject | Kolb´s learning cycle | eng |
dc.subject | group dynamics | eng |
dc.subject | facilitator | eng |
dc.subject | philosophical dialogue | eng |
dc.subject | pragmatism | eng |
dc.subject | development of thinking | eng |
dc.subject | creative thinking | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | caring thinking | eng |
dc.subject | programme theory | eng |
dc.subject | theory of action | eng |
dc.subject | process theory | eng |
dc.subject | optics trivia | eng |
dc.subject | input variables | eng |
dc.subject | property variables | eng |
dc.subject | action vaiables | eng |
dc.subject | Framework Education Programme for Elementary Education 2017 | eng |
dc.subject | education of a democratic citizen | eng |
dc.subject | cross-cutting issues | eng |
dc.subject | basic citizen literacy | eng |
dc.subject | peer group. | eng |
dc.title | Zážitková hra jako stimul filozofického dialogu | cze |
dc.title.alternative | Experiential Game as a Stimulus to Philosophical Dialogue | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52110 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on the usage of experiential games as a stimulus to philosophical dialogue. The theoretical part focuses on the methodology of experiential game and the philosophical dialogue. It includes the concepts and basic resources. It introduces the programme theory which is the basis for the second practical part of this thesis - the creative project. The practical part attempts to apply the experiential game as a stimulus to Philosophical Dialogue. It is a creative project, which focuses on the possible usage of the experiential game and the philosophical dialogue in one educational programme both in the formal and non-formal environment. Its content is derived from the Framework Education Programme for Elementary Education edited by The Czech Republic Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS) in 2017. | eng |
dc.date.accepted | 2019-09-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Peltan, Václav | |