Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorVaštíková, Olga
dc.date.accessioned2023-03-07T11:44:59Z
dc.date.available2023-03-07T11:44:59Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40981
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím zážitkové hry jako stimulu filozofického dialogu. Teoretická část přibližuje metodu zážitkové hry a filozofického dialogu v rovině pojmů, konceptů, základních východisek. Seznamuje také s teorií programu, která je základem pro druhou, praktickou část práce - tvůrčí projekt. Praktická část je pokusem aplikovat zážitkovou hru jako stimul filozofického dialogu. Jde o tvůrčí projekt, který se zaměřuje na možnost využití zážitkové hry a filozofického dialogu v jednom výchovně vzdělávacím programu v prostředí školním i mimoškolním. Obsahově vychází z průřezového tématu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání z roku 2017, vydaného Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy České republiky.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzážitková hracze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzkušenostcze
dc.subjectkoncept flowcze
dc.subjectteorie komfortní zónycze
dc.subjectKolbův model zkušenostního učenícze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectfacilitátorcze
dc.subjectfilozofický dialogcze
dc.subjectpragmatická filozofiecze
dc.subjectrozvoj myšlenícze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjecttvořivé myšlenícze
dc.subjectangažované myšlenícze
dc.subjectteorie programucze
dc.subjectteorie účinkucze
dc.subjectteorie procesucze
dc.subjectoptika triviacze
dc.subjectvstupní proměnnécze
dc.subjectvlastnické proměnnécze
dc.subjectakční proměnnécze
dc.subjectRVP ZV 2017cze
dc.subjectvýchova demokratického občanacze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectzákladní občanská gramotnostcze
dc.subjectvrstevnická skupina.cze
dc.subjectexperiential gameeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectthe concept of floweng
dc.subjectthe theory of comforteng
dc.subjectKolb´s learning cycleeng
dc.subjectgroup dynamicseng
dc.subjectfacilitatoreng
dc.subjectphilosophical dialogueeng
dc.subjectpragmatismeng
dc.subjectdevelopment of thinkingeng
dc.subjectcreative thinkingeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectcaring thinkingeng
dc.subjectprogramme theoryeng
dc.subjecttheory of actioneng
dc.subjectprocess theoryeng
dc.subjectoptics triviaeng
dc.subjectinput variableseng
dc.subjectproperty variableseng
dc.subjectaction vaiableseng
dc.subjectFramework Education Programme for Elementary Education 2017eng
dc.subjecteducation of a democratic citizeneng
dc.subjectcross-cutting issueseng
dc.subjectbasic citizen literacyeng
dc.subjectpeer group.eng
dc.titleZážitková hra jako stimul filozofického dialogucze
dc.title.alternativeExperiential Game as a Stimulus to Philosophical Dialogueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52110
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the usage of experiential games as a stimulus to philosophical dialogue. The theoretical part focuses on the methodology of experiential game and the philosophical dialogue. It includes the concepts and basic resources. It introduces the programme theory which is the basis for the second practical part of this thesis - the creative project. The practical part attempts to apply the experiential game as a stimulus to Philosophical Dialogue. It is a creative project, which focuses on the possible usage of the experiential game and the philosophical dialogue in one educational programme both in the formal and non-formal environment. Its content is derived from the Framework Education Programme for Elementary Education edited by The Czech Republic Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS) in 2017.eng
dc.date.accepted2019-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePeltan, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam