dc.contributor.advisor | Filip, Michal | |
dc.contributor.author | Kopečná, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:03Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40997 | |
dc.description.abstract | Práce odpovídá na otázku, zda drátování splňuje podmínky volnočasové aktivity. V teoretické části je definován volný čas, jeho funkce, podrobněji rozebrána psychohygiena, kreativita a proč trávit volný čas drátováním. Dále je zde popsána historie, nářadí, pomůcky, materiál, drátenické prvky a základní práce s drátem.
Praktická část slouží částečně jako metodická příručka, v níž jsou podrobně popsány tři vyučovací jednotky pro různé věkové kategorie. V programu pro mateřskou školu jsou navíc popsány oblasti a konkrétní očekávané výstupy dle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
V přílohách jsou uvedeny základní drátenické prvky, motivační vyprávění a podrobná fotodokumentace drátování tří výrobků. | cze |
dc.format | 62 s. (69 546 znaků bez mezer) | |
dc.format | 62 s. (69 546 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | funkce volného času | cze |
dc.subject | tradiční řemeslo | cze |
dc.subject | drátování | cze |
dc.subject | leisure | eng |
dc.subject | leisure function | eng |
dc.subject | traditional craft | eng |
dc.subject | tinkering | eng |
dc.title | Drátování jako volnočasová aktivita | cze |
dc.title.alternative | Tinkering as a leisure activity | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52310 | |
dc.description.abstract-translated | The paper answers the question whether tinkering fulfills the terms of leisure activity. Leisure, its functions, mental health, creativity and reasons why to spend time tinkering are being defined in the theoretical part.
Furthermore the history, equipments, tools, materials, tinkering elements and basic work with tinkering wire is being described here, too.
The practical part serves partly as a methodical manual. Three lessons for different age groups are depicted in this work. In addition areas and specific awaited expectations according to The Framework Educational Programme for Preschool Education are also being described in this paper.
Some basic tinkering elements motivational narration and detailed photodocumentation of three products' tinkering can be found in attachments. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |