Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFilip, Michal
dc.contributor.authorKopečná, Marcela
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40997
dc.description.abstractPráce odpovídá na otázku, zda drátování splňuje podmínky volnočasové aktivity. V teoretické části je definován volný čas, jeho funkce, podrobněji rozebrána psychohygiena, kreativita a proč trávit volný čas drátováním. Dále je zde popsána historie, nářadí, pomůcky, materiál, drátenické prvky a základní práce s drátem. Praktická část slouží částečně jako metodická příručka, v níž jsou podrobně popsány tři vyučovací jednotky pro různé věkové kategorie. V programu pro mateřskou školu jsou navíc popsány oblasti a konkrétní očekávané výstupy dle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V přílohách jsou uvedeny základní drátenické prvky, motivační vyprávění a podrobná fotodokumentace drátování tří výrobků.cze
dc.format62 s. (69 546 znaků bez mezer)
dc.format62 s. (69 546 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectfunkce volného časucze
dc.subjecttradiční řemeslocze
dc.subjectdrátovánícze
dc.subjectleisureeng
dc.subjectleisure functioneng
dc.subjecttraditional crafteng
dc.subjecttinkeringeng
dc.titleDrátování jako volnočasová aktivitacze
dc.title.alternativeTinkering as a leisure activityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52310
dc.description.abstract-translatedThe paper answers the question whether tinkering fulfills the terms of leisure activity. Leisure, its functions, mental health, creativity and reasons why to spend time tinkering are being defined in the theoretical part. Furthermore the history, equipments, tools, materials, tinkering elements and basic work with tinkering wire is being described here, too. The practical part serves partly as a methodical manual. Three lessons for different age groups are depicted in this work. In addition areas and specific awaited expectations according to The Framework Educational Programme for Preschool Education are also being described in this paper. Some basic tinkering elements motivational narration and detailed photodocumentation of three products' tinkering can be found in attachments.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZbudilová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam