Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlažek Iňová, Veronika
dc.contributor.authorZelinková, Ludmila
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40999
dc.description.abstractTato bakalářská práce je teoretickým pojednáním o rozvíjení výtvarných a sociálních kompetencí dětí předškolního věku prostřednictvím expresivních oborů. V příloze obsahuje praktické příklady tvořivých činností v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Tvořivé činnosti jsou zde zaměřeny na expresivní obory, především pak na výtvarnou výchovu, artefiletiku a výtvarnou dramatiku s uplatněním animačního výchovného přístupu a jejich následnou reflexi. Cílem této bakalářské práce je vytvoření teoretického rámce pro usnadnění tvorby systému aktivit a specifických tvořivých činností v expresivních výtvarných oborech, který by vedl k optimalizaci vztahů ve skupině dětí a mohl být součástí primární prevence ve výchovném působení na první sociální skupiny. Systém tvořivých aktivit je sestaven tak, aby mohl být přínosem jak při denních aktivitách mateřské školy, tak při zájmových činnostech mateřských škol, na školách v přírodě, tvořivých dílnách s rodiči nebo při volnočasových aktivitách pro děti předškolního věku.cze
dc.format71 s., obrazové přílohy: 4 s.
dc.format71 s., obrazové přílohy: 4 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectexpresivní oborycze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectartefiletikacze
dc.subjectvýtvarná dramatikacze
dc.subjectvýtvarné a sociální kompetencecze
dc.subjectprosociální chovánícze
dc.subjectexpressive fieldseng
dc.subjectvisual arts educationeng
dc.subjectartefileticseng
dc.subjectvisual arts dramaeng
dc.subjectvisual art and social competenceseng
dc.subjectprosocial behavioureng
dc.titleRozvíjení výtvarných a sociálních kompetencí dětí předškolního věku skrze expresivní oborycze
dc.title.alternativeDeveloping visual art and social competences in pre school children through expressive disciplineseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52315
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is a theoretical treatise on developing visual and social competences of pre-school children through expressive means. It comprises in its attachment practical examples of creative activities following on the Framework Educational Program for Pre-school Education. Creative activities herein are focusing on expressive fields, primarily on visual arts education, artefiletics and visual arts drama utilizing animation educational approach and their subsequent reflexion. The aim of this bachelor work is to form a theoretical framework to support creation of a system of activities and specific creative activities in expressive visual art fields aimed at optimising the relationships in groups of children. This set of activities could constitute a part of primary prevention in educational work directed at primary social groups. This system of creative activities is assembled so as to contribute both to daily activities of the nursery school as well as to leisure activities of nursery schools, in schools-in-nature, creative workshops involving parents or in other free time activities intended for pre-school children.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam