Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEhrlichová, Magdalena
dc.contributor.authorJanečková, Pavla
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:03Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41001
dc.description.abstractPráce se zabývá sociální službou azylové domy pro matky s dětmi. V první části je práce zaměřena na výchovu dítěte, zejména výchovnou roli rodiny a matky a potřebám předem vymezených skupin dětí předškolního a mladšího školního věku. Následující kapitola se věnuje nejprve obecnému popisu legislativního vymezení a fungování sociální služby azylové domy, dále se vzhledem k tématu práce soustředím pozornost pouze na azylové domy pro matky (otce) s dětmi. V úvodu závěrečné kapitoly pak popisuji adaptační fázi dětí v azylovém domě a změny ve výchovném působení jejich matek, poté se podrobně zabývám možnostmi podpory rodičovských kompetencí matky a přímého výchovného působení na děti v prostředí azylového domu. Svá teoretická východiska následně porovnávám s praxí a shrnuji v závěru práce.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmatkacze
dc.subjectazylový důmcze
dc.subjectsociální službacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectděticze
dc.subjectpodporacze
dc.subjectrodičovské kompetencecze
dc.subjectsociální prácecze
dc.subjectvýchovně vzdělávací činnostcze
dc.subjectmothereng
dc.subjectreception centreeng
dc.subjectsocial serviceeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectsupporteng
dc.subjectparental competenceeng
dc.subjectsocial workeng
dc.subjecteducational activityeng
dc.titleMožnosti výchovné práce s dětmi v azylových domechcze
dc.title.alternativePossibilities of Educational Work with Children in Reception Centreseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52327
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with social service of reception centres for mothers with children. The first part is focused on the upbringing of a child, especially the educational role of the family and the mother, and the needs of pre-defined groups of preschool and younger school children. The following chapter is devoted to the general description of the legislative definition and functioning of the social service of reception centres. Furthermore, due to the topic of the paper, attention is focused only on reception centres for mothers (fathers) with children. The beginning of the final chapter describes the adaptation phase of children in a reception centre and the changes in their mothers' educational activities. Afterwards, the thesis deals with the possibilities of support of parental competencies of a mother and a direct educational effect on children in the environment of a reception centre. The theoretical ground is then compared with practice and summarized at the end of the thesis.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDudová, Anna


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam