dc.contributor.advisor | Ehrlichová, Magdalena | |
dc.contributor.author | Janečková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:03Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41001 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá sociální službou azylové domy pro matky s dětmi. V první části je práce zaměřena na výchovu dítěte, zejména výchovnou roli rodiny a matky a potřebám předem vymezených skupin dětí předškolního a mladšího školního věku. Následující kapitola se věnuje nejprve obecnému popisu legislativního vymezení a fungování sociální služby azylové domy, dále se vzhledem k tématu práce soustředím pozornost pouze na azylové domy pro matky (otce) s dětmi. V úvodu závěrečné kapitoly pak popisuji adaptační fázi dětí v azylovém domě a změny ve výchovném působení jejich matek, poté se podrobně zabývám možnostmi podpory rodičovských kompetencí matky a přímého výchovného působení na děti v prostředí azylového domu. Svá teoretická východiska následně porovnávám s praxí a shrnuji v závěru práce. | cze |
dc.format | 61 | |
dc.format | 61 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | matka | cze |
dc.subject | azylový dům | cze |
dc.subject | sociální služba | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | podpora | cze |
dc.subject | rodičovské
kompetence | cze |
dc.subject | sociální práce | cze |
dc.subject | výchovně vzdělávací činnost | cze |
dc.subject | mother | eng |
dc.subject | reception centre | eng |
dc.subject | social service | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | support | eng |
dc.subject | parental competence | eng |
dc.subject | social work | eng |
dc.subject | educational activity | eng |
dc.title | Možnosti výchovné práce s dětmi v azylových domech | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of Educational Work with Children in Reception Centres | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52327 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with social service of reception centres for mothers with children. The first part is focused on the upbringing of a child, especially the educational role of the family and the mother, and the needs of pre-defined groups of preschool and younger school children. The following chapter is devoted to the general description of the legislative definition and functioning of the social service of reception centres. Furthermore, due to the topic of the paper, attention is focused only on reception centres for mothers (fathers) with children. The beginning of the final chapter describes the adaptation phase of children in a reception centre and the changes in their mothers' educational activities. Afterwards, the thesis deals with the possibilities of support of parental competencies of a mother and a direct educational effect on children in the environment of a reception centre. The theoretical ground is then compared with practice and summarized at the end of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dudová, Anna | |