dc.contributor.advisor | Samcová, Petra | |
dc.contributor.author | Daňhelová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:04Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41003 | |
dc.description.abstract | DAŇHELOVÁ, M. Žák se syndromem ADHD ve školní družině v rámci inkluzivního vzdělávání. České Budějovice 2019. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky. Vedoucí práce P. Samcová.
Cílem bakalářské práce je popsání a zhodnocení současné problematiky inkluzivního vzdělávání v rámci volnočasových aktivit (školní družina). Jaké podmínky jsou nabízeny současnou legislativou, nutnost komunikace pedagoga volného času s rodiči žáka, spolupráce ze strany učitele s pedagogem volného času.
Teoretická část práce je zaměřena na cíle a obsah práce ve školní družině, ovlivňování volného času u žáků mladšího školního věku. Zabývá se hrou ve školní družině - funkce hry a její význam, dělení her. Bakalářská práce popisuje možné začlenění žáka se syndromem ADHD do kolektivu prostřednictvím herních aktivit - hra jako prostředek komunikace se žákem s ADHD. V teoretické části je také vymezen pojem ADHD, jeho projevy a příznaky.
Praktická část práce se zabývá kazuistikou - popisuje žáky s různými projevy ADHD z praxe, různé přístupy rodičů a následný vliv na žáka, informovanost ze strany zákonných zástupců, třídních učitelů a spolupráce s poradnou. | cze |
dc.format | 69 s. (86 555 znaků) | |
dc.format | 69 s. (86 555 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volnočasové aktivity | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | pedagog volného času | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | syndrom ADHD | cze |
dc.subject | leisure time activities | eng |
dc.subject | a school club | eng |
dc.subject | a free-time pedagogue | eng |
dc.subject | a game | eng |
dc.subject | the syndrom ADHD | eng |
dc.title | Žák se syndromem ADHD ve školní družině v rámci inkluzivního vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | A pupil with the ADHD syndrom in a school club in care of an inclusive education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 53538 | |
dc.description.abstract-translated | A pupil with the ADHD syndrom in a school club in care of an inclusive education.
The aim of the bachelor's thesis is a description and evaluation of the actual inclusive educational issue within leisure time activities (a school club). Which conditions are offered by the actual legislation, the free-time pedagogue's comunicational necessity with the child's parents, the cooperation of the professor with a free-time pedagogue.
The theoretical part is focused on aims and the content of the work in a school club, on a leisure time influencing for pupils of younger school age. It is concentrated on games in a school club - the game's purpose and its significance, the division of games. The bachelor's work describes possible integration of a pupil with the ADHD syndrom into the group through playing activities - a game being a means of communication with a pupil with the ADHD syndrom. In the theoretical part is the ADHD term defined also, as its signs and symptoms.
The practical part is focused on casuistry - it describes pupils with different ADHD signs from a practice, various attitudes of parents and a successive influence on the pupil, the information given by legit solicitors, class profesors and a cooperation with consulting room. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaplánek, Michal | |