Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamcová, Petra
dc.contributor.authorDaňhelová, Martina
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:04Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:04Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41003
dc.description.abstractDAŇHELOVÁ, M. Žák se syndromem ADHD ve školní družině v rámci inkluzivního vzdělávání. České Budějovice 2019. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky. Vedoucí práce P. Samcová. Cílem bakalářské práce je popsání a zhodnocení současné problematiky inkluzivního vzdělávání v rámci volnočasových aktivit (školní družina). Jaké podmínky jsou nabízeny současnou legislativou, nutnost komunikace pedagoga volného času s rodiči žáka, spolupráce ze strany učitele s pedagogem volného času. Teoretická část práce je zaměřena na cíle a obsah práce ve školní družině, ovlivňování volného času u žáků mladšího školního věku. Zabývá se hrou ve školní družině - funkce hry a její význam, dělení her. Bakalářská práce popisuje možné začlenění žáka se syndromem ADHD do kolektivu prostřednictvím herních aktivit - hra jako prostředek komunikace se žákem s ADHD. V teoretické části je také vymezen pojem ADHD, jeho projevy a příznaky. Praktická část práce se zabývá kazuistikou - popisuje žáky s různými projevy ADHD z praxe, různé přístupy rodičů a následný vliv na žáka, informovanost ze strany zákonných zástupců, třídních učitelů a spolupráce s poradnou.cze
dc.format69 s. (86 555 znaků)
dc.format69 s. (86 555 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectpedagog volného časucze
dc.subjecthracze
dc.subjectsyndrom ADHDcze
dc.subjectleisure time activitieseng
dc.subjecta school clubeng
dc.subjecta free-time pedagogueeng
dc.subjecta gameeng
dc.subjectthe syndrom ADHDeng
dc.titleŽák se syndromem ADHD ve školní družině v rámci inkluzivního vzdělávánícze
dc.title.alternativeA pupil with the ADHD syndrom in a school club in care of an inclusive educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53538
dc.description.abstract-translatedA pupil with the ADHD syndrom in a school club in care of an inclusive education. The aim of the bachelor's thesis is a description and evaluation of the actual inclusive educational issue within leisure time activities (a school club). Which conditions are offered by the actual legislation, the free-time pedagogue's comunicational necessity with the child's parents, the cooperation of the professor with a free-time pedagogue. The theoretical part is focused on aims and the content of the work in a school club, on a leisure time influencing for pupils of younger school age. It is concentrated on games in a school club - the game's purpose and its significance, the division of games. The bachelor's work describes possible integration of a pupil with the ADHD syndrom into the group through playing activities - a game being a means of communication with a pupil with the ADHD syndrom. In the theoretical part is the ADHD term defined also, as its signs and symptoms. The practical part is focused on casuistry - it describes pupils with different ADHD signs from a practice, various attitudes of parents and a successive influence on the pupil, the information given by legit solicitors, class profesors and a cooperation with consulting room.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam