Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamcová, Petra
dc.contributor.authorRatajová, Eva
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:05Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popsat komparaci vzdělávání zrakově postižených žáků v hlavním vzdělávacím proudu v běžné základní škole a ve škole speciální. Přiblížit tak celkový pohled, jejich přístupy a postoje z hlediska vzdělávání v konkrétních školách s konkrétně zrakově postiženými žáky. Teoretická část se zaměřuje na vědní disciplíny pro zrakově postižené žáky, klasifikaci zrakových vad, osobnost zrakově postiženého jedince a na vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu v běžných základních a speciálních školách. Praktická část je demonstrována kazuistikami konkrétně zrakově postižených žáků a rozšířena o metodologickou část polostrukturovaného rozhovoru. Zobrazuje zde data získaná od rodičů, žáků, pedagogů, speciálních pracovníků i z mé vlastní pedagogické praxe.cze
dc.format58 s. (77 363 znaků)
dc.format58 s. (77 363 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova - integracecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectzrakově postižení žácicze
dc.subjectspeciální školacze
dc.subjectběžná základní školacze
dc.subjectkompenzační pomůckycze
dc.subjecttěžká slabozrakost až nevidomost.cze
dc.subjectKeywords: integrationeng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectvisually impared studentseng
dc.subjectspecial schooleng
dc.subjectregular primary schooleng
dc.subjecteducation tools for visually imparedeng
dc.subjectpur-blindnesseng
dc.subjectblindness.eng
dc.titleKomparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postiženécze
dc.title.alternativeThe Education of Pupils with Visual Impairment at Elementary School for Visually Impaired Compared with the Integration at Standard Elementary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55236
dc.description.abstract-translatedThe aim of the this bachelor thesis is to compare the education process of visually impaired students in primary school education mainstream setting to a special school education system. This study is to elusidate and give a general view of education environment, it´s approach, how the attitude vary by individual impairment characteristics and by the type and nature of the institution they attend. The theoretical part of this thesis is concentrated on scientific research for visual impaired students, provides classification of visual impairments, concerns the personality traits of visually impared individual towards education strategies within regular mainstream education system at primary and speacial schools. The practical part is demostrated by casuistry of visually impaired individuals, data are generated through semi -structured interviews with student participants, parents, staff members Teachers of Visually Impaired and my own teaching experience.eng
dc.date.accepted2019-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam