Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorLívanská, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:06Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:06Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41011
dc.description.abstractPráce se zabývá hudebními aktivitami dětí mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje pojmu hudba a volný čas, funkcím hudby, aktivnímu a pasivnímu využití hudby. Dále je charakterizován mladší školní věk a pojem hudební tvořivost. V souvislosti s hudební tvořivostí jsou popsány její rysy a psychologické předpoklady. Praktická část se věnuje vybraným hudebním aktivitám žáků 2. a 3. tříd základních škol. Prostřednictvím dotazníků je zjišťováno, jak se žáci těchto tříd věnují hudebním aktivitám ve volném čase. Zjišťuje, zda se žáci věnují hudbě aktivně nebo pasivně.cze
dc.format48 s. (60 375 znaků)
dc.format48 s. (60 375 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudbacze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjecthudební tvořivostcze
dc.subjectaktivní využití hudbycze
dc.subjectpasivní využití hudbycze
dc.subjecthudební nástrojecze
dc.subjectzpěvcze
dc.subjectposlech hudbycze
dc.subjectmusiceng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectcreativity in musiceng
dc.subjectactive music utilisationeng
dc.subjectpassive music utilisationeng
dc.subjectmusical instrumentseng
dc.subjectsingingeng
dc.subjectlistening to musiceng
dc.titleVybrané aktivity související s hudbou ve volném čase žáků 2. a 3. tříd základních školcze
dc.title.alternativeSelected activities related to music in leisure time by pupils in the 2nd and 3rd grades of primary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55374
dc.description.abstract-translatedThis work deals with musical activities by children at the younger school age. The theoretic part deals with the conception of music and leisure time, the roles of music, active and passive music utilisation. Next the younger school age and the term musical creativity is defined. In connection with musical creativity its characteristics and psychological prerequisites are also described. The practical part deals with the chosen musical activities by pupils in second and third grades of primary school. Questionnaires are used in order to discover how the pupils of these grades are devoting their time to musical activities in their leisure time and whether the pupils devote themselves to music in the active or passive way.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam