dc.contributor.advisor | Ochozka, Karel | |
dc.contributor.author | Lívanská, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:06Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41011 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá hudebními aktivitami dětí mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje pojmu hudba a volný čas, funkcím hudby, aktivnímu a pasivnímu využití hudby. Dále je charakterizován mladší školní věk a pojem hudební tvořivost. V souvislosti s hudební tvořivostí jsou popsány její rysy a psychologické předpoklady. Praktická část se věnuje vybraným hudebním aktivitám žáků 2. a 3. tříd základních škol. Prostřednictvím dotazníků je zjišťováno, jak se žáci těchto tříd věnují hudebním aktivitám ve volném čase. Zjišťuje, zda se žáci věnují hudbě aktivně nebo pasivně. | cze |
dc.format | 48 s. (60 375 znaků) | |
dc.format | 48 s. (60 375 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | hudební tvořivost | cze |
dc.subject | aktivní využití hudby | cze |
dc.subject | pasivní využití hudby | cze |
dc.subject | hudební nástroje | cze |
dc.subject | zpěv | cze |
dc.subject | poslech hudby | cze |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | creativity in music | eng |
dc.subject | active music utilisation | eng |
dc.subject | passive music utilisation | eng |
dc.subject | musical instruments | eng |
dc.subject | singing | eng |
dc.subject | listening to music | eng |
dc.title | Vybrané aktivity související s hudbou ve volném čase žáků 2. a 3. tříd základních škol | cze |
dc.title.alternative | Selected activities related to music in leisure time by pupils in the 2nd and 3rd grades of primary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55374 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with musical activities by children at the younger school age. The theoretic part deals with the conception of music and leisure time, the roles of music, active and passive music utilisation. Next the younger school age and the term musical creativity is defined. In connection with musical creativity its characteristics and psychological prerequisites are also described. The practical part deals with the chosen musical activities by pupils in second and third grades of primary school. Questionnaires are used in order to discover how the pupils of these grades are devoting their time to musical activities in their leisure time and whether the pupils devote themselves to music in the active or passive way. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |