dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Zemanová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:07Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41017 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dílnami čtení a jejich vlivem na sluchově postižené děti. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na popis dílen čtení ve školní a mimoškolní edukaci, popisuje funkce a typy dílen, používané metody, doporučené texty, specifikace práce v dílnách čtení, kompetence edukátora a problematiku postižených dětí z hlediska rozvoje čtenářské dovednosti. Praktická část se zabývá popisem a vyhodnocením jednoroční systematické práce se čtyřmi mladšími školními dětmi se sluchovým postižením v konkrétní speciálně zaměřené dílně čtení, která byla zrealizována na ZŠ T. Šobra v Písku. | cze |
dc.format | 85 s. | |
dc.format | 85 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenářství | cze |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | čtenářská dílna | cze |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | reading literacy | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | hearing impairment | eng |
dc.subject | reading workshop | eng |
dc.title | Dílny čtení a jejich vliv na sluchově postižené děti | cze |
dc.title.alternative | Reading workshops and their influence on hearing-impaired children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55550 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with reading workshops and their influence on hearing-impaired children. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part aims on description of reading workshops in school and after-school education, it describes function and types of workshops and methods used, recommended texts, specification of work in reading workshops, competences of the educator and issues of disabled children from the point of view of development of reading skills. The practical part deals with description and evaluation of one-year-long systematic work with four primary school children with hearing impairment in a specific specially focused reading workshop that was being realized at Základní škola Tomáše Šobra in Písek. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samcová, Petra | |