Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZbudilová, Helena
dc.contributor.authorZemanová, Eva
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:07Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:07Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41017
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá dílnami čtení a jejich vlivem na sluchově postižené děti. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na popis dílen čtení ve školní a mimoškolní edukaci, popisuje funkce a typy dílen, používané metody, doporučené texty, specifikace práce v dílnách čtení, kompetence edukátora a problematiku postižených dětí z hlediska rozvoje čtenářské dovednosti. Praktická část se zabývá popisem a vyhodnocením jednoroční systematické práce se čtyřmi mladšími školními dětmi se sluchovým postižením v konkrétní speciálně zaměřené dílně čtení, která byla zrealizována na ZŠ T. Šobra v Písku.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectčtenářská dílnacze
dc.subjectreadingeng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjecthearing impairmenteng
dc.subjectreading workshopeng
dc.titleDílny čtení a jejich vliv na sluchově postižené děticze
dc.title.alternativeReading workshops and their influence on hearing-impaired childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55550
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with reading workshops and their influence on hearing-impaired children. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part aims on description of reading workshops in school and after-school education, it describes function and types of workshops and methods used, recommended texts, specification of work in reading workshops, competences of the educator and issues of disabled children from the point of view of development of reading skills. The practical part deals with description and evaluation of one-year-long systematic work with four primary school children with hearing impairment in a specific specially focused reading workshop that was being realized at Základní škola Tomáše Šobra in Písek.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamcová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam