dc.contributor.advisor | Dudová, Anna | |
dc.contributor.author | Nimrichtrová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:08Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41019 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce jsou možnosti muzejní edukace při utváření pozitivního vztahu dětí a mládeže k historii místa, ve kterém žijí, potažmo k dějinám jako takovým. Cílem je popsat vybrané aktivity Husitského muzea s ohledem na jejich možnosti podpořit zájem dětí o historii svého regionu a budovat vztah ke kulturnímu dědictví. Úvodní kapitola je věnována seznámení s edukačním potenciálem muzeí a galerií a vymezení pojmu kulturně historické dědictví. Ve druhé části je zhodnocen současný stav muzejní edukace v Husitském muzeu. Třetí část se zabývá popisem jednotlivých doprovodných programů Husitského muzea s důrazem na jejich cíle, metody a obsahy, kterými lze podpořit a rozvinout zájem účastníků těchto programů o historii regionu, ve kterém žijí | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | muzejní pedagogika | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | edukace | cze |
dc.subject | kulturně historické dědictví | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | muzeum | cze |
dc.subject | galerijní programy | cze |
dc.subject | edukační programy | cze |
dc.subject | sbírkový předmět | cze |
dc.subject | objektové vyučování | cze |
dc.subject | museum education | eng |
dc.subject | experience education | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | cultural heritage | eng |
dc.subject | free time education | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | museum | eng |
dc.subject | gallery programs | eng |
dc.subject | educational programs | eng |
dc.subject | museum object | eng |
dc.subject | musealia | eng |
dc.subject | object learning | eng |
dc.title | Podpora zájmu dětí o historii jejich regionu v doprovodných programech Husitského muzea v Táboře | cze |
dc.title.alternative | Supporting children's interest in the history of their region in educational programs of The Hussite Museum of Tábor | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55565 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis examines the role of museum education in developing positive relationship of children and youth towards history of the region, in which they live and the history in general. Selected activities of the Hussite Museum of Tábor are described while considering their respective impact on children's interest in history of their region and on cultivating their understanding of cultural heritage. The introduction defines the term "cultural heritage" and considers the educational potential of museums and galleries. The following part assesses current state of museum education in the Hussite Museum. The third part describes individual programs of the Hussite museum, focusing on those educational goals, methods and contents which support the participants of these programs in developing their interest in the history of the region. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vlčková, Michaela | |