dc.contributor.advisor | Samcová, Petra | |
dc.contributor.author | Lavičková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:08Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41020 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá pozicí sociálního pracovníka v instituci speciální školy, která je místem výchovy a vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce poukazuje na vhodnost a potřebnost propojení pedagogické i sociální dimenze při poskytování podpory při výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich rodin v instituci speciální školy. Teoretické kapitoly informují o možnostech výchovy a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, speciální pedagogice, roli školy, rodiny a společnosti v tomto procesu. Opodstatněnost přítomnosti sociálního pracovníka v této instituci je podepřen kvalitativním výzkumem provedeném v této instituci. | cze |
dc.format | 71 s. (89 639 znaků) | |
dc.format | 71 s. (89 639 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | speciální pedagogika | cze |
dc.subject | školní sociální práce | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | společnost | cze |
dc.subject | training and education of pupils with special educational needs | eng |
dc.subject | special education | eng |
dc.subject | school social work | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | society | eng |
dc.title | Pozice sociálního pracovníka v instituci speciální školy | cze |
dc.title.alternative | The position of a social worker in a special school institution | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55604 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with position of a social worker in the special school, which is the place of education and training of individuals with special educational needs. The work points to the appropriateness and necessity of the interconnection between educational and social dimension of training and education of children with special needs and their families in special schools. The theoretical chapters inform about the possibilities of education training of pupils with special educational needs, special pedagogy, the role of the school, family and society in this process. The merits of the presence of the social worker in this institution is supported by qualitive research carried out in this institution. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaplánek, Michal | |