Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamcová, Petra
dc.contributor.authorLavičková, Lenka
dc.date.accessioned2023-03-07T11:45:08Z
dc.date.available2023-03-07T11:45:08Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41020
dc.description.abstractPráce se zabývá pozicí sociálního pracovníka v instituci speciální školy, která je místem výchovy a vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce poukazuje na vhodnost a potřebnost propojení pedagogické i sociální dimenze při poskytování podpory při výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich rodin v instituci speciální školy. Teoretické kapitoly informují o možnostech výchovy a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, speciální pedagogice, roli školy, rodiny a společnosti v tomto procesu. Opodstatněnost přítomnosti sociálního pracovníka v této instituci je podepřen kvalitativním výzkumem provedeném v této instituci.cze
dc.format71 s. (89 639 znaků)
dc.format71 s. (89 639 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectspeciální pedagogikacze
dc.subjectškolní sociální prácecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectspolečnostcze
dc.subjecttraining and education of pupils with special educational needseng
dc.subjectspecial educationeng
dc.subjectschool social workeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectsocietyeng
dc.titlePozice sociálního pracovníka v instituci speciální školycze
dc.title.alternativeThe position of a social worker in a special school institutioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55604
dc.description.abstract-translatedThis work deals with position of a social worker in the special school, which is the place of education and training of individuals with special educational needs. The work points to the appropriateness and necessity of the interconnection between educational and social dimension of training and education of children with special needs and their families in special schools. The theoretical chapters inform about the possibilities of education training of pupils with special educational needs, special pedagogy, the role of the school, family and society in this process. The merits of the presence of the social worker in this institution is supported by qualitive research carried out in this institution.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam