dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Vaďurová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:15Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41042 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou multináboženského, internáboženského, konfesního a intranáboženského vzdělávání. V teoretické části práce je definována škola z pohledu obecných kurikulárních dokumentů a církevní škola z pohledu církevních dokumentů, je popsána náboženské výuka a její jednotlivé fenomény a také osobnost pedagoga. Ve výzkumné části je pomocí tematické analýzy dvou rozhovorů zjišťováno, jak se jednotlivé fenomény náboženské výuky projevují ve výuce konkrétní církevní školy. | cze |
dc.format | 49 s. (80 920 znaků bez mezer) | |
dc.format | 49 s. (80 920 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | náboženská výuka | cze |
dc.subject | multináboženská výuka | cze |
dc.subject | internáboženská výuka | cze |
dc.subject | konfesní výuka | cze |
dc.subject | intranáboženské učení | cze |
dc.subject | osobnost pedagoga náboženské výuky | cze |
dc.subject | religious education | eng |
dc.subject | multireligious education | eng |
dc.subject | interreligious education | eng |
dc.subject | confessional education | eng |
dc.subject | intrareligious education | eng |
dc.subject | personality of the educator | eng |
dc.title | Problém internáboženského, multináboženského a konfesního vzdělávání na církevních školách v ČR | cze |
dc.title.alternative | The problem of interreligious, multireligious and confessional education at the ecclesiastical schools in the Czech Republic | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55698 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis focuses on multireligious, interreligious, confessional and intrareligious education. The thesis describes school as it is defined by curricular documents of the Czech Republic and ecclesiastical school as it is defined by ecclesiastical documents. The thesis also defines religious education and its phenomenons and the personality of the educator. In the practical part the thesis examines how the phenomenons of the religious education occure in one particular ecclesiastical school by the means of the thematic analysis of two interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ochozka, Karel | |