dc.contributor.advisor | Machulová, Helena | |
dc.contributor.author | Samohejlová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T11:45:17Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T11:45:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41049 | |
dc.description.abstract | Práce je teoreticko-empirická a zabývá se syndromem ADHD a jak osobám s touto diagnózou může pomoci sociální práce. Nejprve popisuje syndrom obecně i s jeho projevy a jak probíhá diagnostika. Poté zdůrazňuje, jak taková diagnóza působí na rodiče a základní funkce rodiny. Práce nabízí stručný návod pro správné výchovné vedení, mapuje možnosti terapie jak farmaceutické tak i alternativní terapie a podrobněji popisuje, co nabízí sociální práce v péči o lidi s ADHD ale i o příslušníky rodin s dětmi, které mají ADHD. | cze |
dc.format | 42 s. | |
dc.format | 42 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperkinetické poruchy | cze |
dc.subject | sociální práce | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | porucha pozornosti | cze |
dc.subject | terapie | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperkinetic disorders | eng |
dc.subject | social work | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.subject | attention deficit disorder | eng |
dc.subject | therapy | eng |
dc.title | Sociální práce s dětmi s ADHD a jejich rodinami | cze |
dc.title.alternative | Social work with children with ADHD and their families | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55821 | |
dc.description.abstract-translated | My thesis is theoretical-empirical and deals with ADHD syndrome and how social work can help people with this diagnosis. First, it describes the syndrome in general with all the manifestations, and how the diagnosis proceeds. The thesis underlines how such a diagnosis affects parents and fundamental family functions. It also offers a brief guide for proper educational guidance, maps the possibilities of therapy for both pharmaceutical and alternative therapies, and describes in more detail what social work offers in the care of people with ADHD but also members of families with children who have ADHD. At the end it mentions the differences between France and United States of America, how they address this issue. | eng |
dc.date.accepted | 2019-06-04 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ehrlichová, Magdalena | |