Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorGardoš, Marian
dc.date.accessioned2021-11-22T12:15:52Z
dc.date.available2021-11-22T12:15:52Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4108
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy zdrojů a kompetencí v jednotlivých funkcionálních oblastech. Na základě uspořádání a činností daného podniku jsou v analýze hodnoceny tyto funkc. oblasti: finance, marketing a lidské zdroje. Metodou SWOT jsem stanovil hlavní silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ty se staly základem pro výběr vhodné podnikové strategie.cze
dc.format58 s., 18 s. obr. příloh.
dc.format58 s., 18 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvnitřní prostředí podnikucze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectlidské zdrojecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectpodniková strategiecze
dc.subjectthe internal environment of businesseng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.subjecthuman resourceseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectbusiness strategyeng
dc.titleAnalýza vnitřního prostředí vybraného podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of the internal environment of a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11121
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to assess the current situation of the selected firm through analysis of the internal environment. Based on the findings, I will propose an optimal strategy for the company to improve its strengths and eliminate weaknesses. The internal business environment was evaluated by analysis of resources and competencies in various functional areas. According to the structure and activities of the enterprise, the following functional areas were evaluated: finance, marketing and human resources. Using the SWOT method, I laid out the main strengths and weaknesses, opportunities and threats, which then became the basis for choosing the appropriate corporate strategy.eng
dc.date.accepted2009-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam