Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorHornych, Michal
dc.date.accessioned2021-11-22T12:15:53Z
dc.date.available2021-11-22T12:15:53Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4111
dc.description.abstractHlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů a poslední desáté multikino je již rozestavěné v Ústí nad Labem. První multiplex vznikl v Hradci Králové v roce 2001. Společnost je řízena centrálně z Prahy a tomu i odpovídá divizionální organizační struktura. V oblasti filmového průmyslu je nutné konstatovat, že počet diváků a s tím související tržby kin se neustále zvyšují. Toto platí i v současné době hospodářské krize. Jednotlivé analýzy ukazují celkem přijatelné kvantitativní i kvalitativní hodnoty. U vnějšího okolí multikina se jako nejvýznamnější jeví obchodní vztahy s distributory, kteří určují nabídku filmů a cenu za jejich pronájem multiplexu. Dalším bodem a problémem u Porterova modelu je ohrožení ze strany vstupujících konkurenčních multikin do dalších krajských měst, kde multikino Cinestar působí. Převážně z důvodu existence tohoto problému byla konkurenční strategie vypracována. Současný, z analýz vyplývající kvalitní charakter služeb a materiálně-technologického vybavení, by nemusel již zanedlouho uspokojit potřeby a přání náročných či pravidelně navštěvujících diváků. Strategie je zaměřena právě na zkvalitnění a rozšíření služeb, vytvoření speciálních podmínek u dodavatelů filmu, marketingových nástrojů jak zaujmout diváka, investic do nových technologií v oblasti filmu a zlepšení dopravní infrastruktury - případ Českých Budějovic.cze
dc.format59 s., 8 s. příloh
dc.format59 s., 8 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnalýzacze
dc.subjectCinestarcze
dc.subjectmultikinocze
dc.subjectnávštěvník kinacze
dc.subjectstrategie.cze
dc.subjectAnalyseseng
dc.subjectcinemagoereng
dc.subjectCinestareng
dc.subjectmulticinemaeng
dc.subjectstrategy.eng
dc.titleTvorba konkurenční strategie pro vybraný podnikcze
dc.title.alternativeCreation of competitive strategy for selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11201
dc.description.abstract-translatedThe main goal of bachelor´s work is proposal of strategy which lead to improve competitiveness company Cinestar. The next goal of bachelor´s work is assessment present situation and position company Cinestar in the market by all suitable strategic analyses. From individual characterization and analyses I would mention these important actualities: Company Cinestar was the first which occupy altogether nine region´s except for Prague and latest ten multicinema is building in Ústí nad Labem now. The first multiplex was built in Hradec Králové in 2001. Company Cinestar is centrally manage from Prague and this also correspond divisional organizational structure. In area of film industry is necessary observe that numbers of cinemagoers , and with related cinema´s incomes are constantly increase. This valid in present period of economic crisis. Individual analyses indicate altogether acceptable quantitative and qualitative values. At external surroundings of multicinema is appeared business relations with distributors as the most significant. They determine offers of films and prices for their rental to multiplex. The next item and problem at Potter´s model is danger for side incoming competitive multicinemas to next regional towns where multicinema Cinestar functions. Mainly for reason existence this problem was the competitive strategy developed. Contemporary, from analyses follows quality trait of services and materially-technologically equipment, might not soon satisfy needs and requests demanding or regularly visiting cinemagoers. Strategy is direct to enhancement and enlargement services, formation special preconditions at providers film, marketing implements how capture cinemagoers, investments to new technologies in area of film and improve transport infrastructure - case České Budějovice.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam