Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorShivairová, Olga
dc.contributor.authorKiglerová, Adéla
dc.date.accessioned2023-03-07T12:03:03Z
dc.date.available2023-03-07T12:03:03Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41362
dc.description.abstractMá bakalářská práce se věnuje problematice rozvoje prosociálního chování v mateřských školách. Cílem práce bylo zjistit, jaké užitečné metody a postupy využívají učitelé v mateřských školách a rodiče dětí z mateřských škol pro rozvoj prosociálního chování. Pro naplnění cíle byla stanovena hypotéza: Znalost termínu prosociální chování bude souviset s využíváním vhodných technik k prosociálnímu chování. Teoretická část vysvětluje pojmy a náležitosti související s rozvojem prosociálního chování v mateřských školách. Empirická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, který byl pro tuto práci zvolen, včetně metody sběru dat, kterým byly dva typy dotazníků. První dotazník zahrnoval jedenáct otázek, na které odpovídali učitelé z mateřských škol, a druhý dotazník se zaměřoval na devět otázek pro rodiče. Oba typy dotazníků byly anonymní. Výsledky interpretují data získaná z průzkumného šetření. Klíčová slova Prosociální chování; mateřská škola, socializace; děti;cze
dc.format70
dc.format70
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProsociální chování; mateřská školacze
dc.subjectsocializace; děti;cze
dc.subjectProsocial behavior; kindergarten; socialization; kids;eng
dc.titleRozvoj prosociálního chování v mateřských školáchcze
dc.title.alternativeA development of Prosocial behavior in kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58436
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is about development of prosocial behavior in kindergartens. The goal of thesis was to find out which useful methods are used by teachers and parents of kids from kindergartens to develop prosocial behavior. To achieve the goal has been the term the hypothesis - The knowledge of term prosocial behavior will be related with using appropriate techniques for prosocial behavior. Teoretical part explais terms associated with development of prosocial behavior in kindergartens. Empirical part explains quantitative research, which was choosed for this thesis including method of collecting data, which were two kinds of questionnaires. First questionnaire included eleven questions, on which answered by teachers from kindergartens. Second questionnaire included eight questions for parents. The results are shown in the data from research.eng
dc.date.accepted2019-06-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika - vychovatelstvícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHricová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam