Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorŠefčíková, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T06:53:01Z
dc.date.available2024-03-12T06:53:01Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/41795
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.cze
dc.format58 s. (9 453 znaků)
dc.format58 s. (9 453 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectvývoj privátních značekcze
dc.subjectPrivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53187
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis pursues private labels in retail chain Albert. The main purpose of this study is to determinate their position on the retail market from consumer perception. Another aim is to find out customer awareness of private labels. The thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on labels issue, especialy on position of private labels on the market. The practical part uses marketing survay, which is realized by online questionnaire survey. The goal of bachelor thesis is to evaluate customers preferences concerning private against commercial brands and their knowledge of private labels quality. The gained data will be used to formulate recommendations which would help to increase sold volume of private label products and improve customers awareness about private labels.eng
dc.date.accepted2020-06-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam